וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חנק למוות קשישה - ושימר גופתה במלח

גלעד גרוסמן

12.3.2012 / 12:00

מיכאל ארנסון, מחוסר דיור שהתפרנס בירושלים ממכירת דגים ובגדים, מואשם שרצח את הקשישה לינה דולגופולסקי, שאירחה אותו בדירתה. הוא מואשם גם בתקיפת אמו ואישה נוספת

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד מיכאל ארנסון, חסר בית בן 61, בגין רצח הקשישה לינה דולגופולסקי, בת 80. ארנסון, שהתגורר בביתה של הקשישה בירושלים, מואשם כי לפני חודש היכה וחנק אותה למוות. לאחר מכן כיסה את הגופה במלח וגר עוד שבוע בדירה.

מעצרו של הנאשם, שנמצא בהסתכלות פסיכיאטרית, הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו ובבקשת המעצר נכתב כי יש חשש שינסה להימלט מהארץ. בנוסף לרצח, הוא הואשם בתקיפה, באיומים ובגניבה, ובכך שאיים על אמו, בת 94, ותקף אותה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שלומית בן יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, ארנסון, אזרח רוסיה, בא לישראל לפני כחצי שנה. בהתחלת שהותו בארץ התגורר עם אמו, ולאחר שפגש את הקשישה עבר להתגורר בדירתה.

, מרץ 2012 הגשת כתב אישום נגד מיכאל אהרונסון בגין מעורבותו ברצח לינה דולקופובסקי בירושלים. עומר מירון
איים גם על אמו. ארנסון, היום בבית המשפט/עומר מירון

במהלך התקופה האחרונה עסק ארנסון במכירת דגים ובגדי ילדים, והסתובב ברחובות ירושלים עם הקשישה. בשלב מסוים ביקשה האישה מהנאשם לעזוב את הדירה, אך הוא סירב. לפני כחודש הגיעו השניים לדירתה של אישה שהכירו, ובמקום פרץ ויכוח בין ארנסון לאישה בשל סירובה לשלם עבור הדגים. מכתב האישום עולה כי בעקבות הריב היכה ארנסון את האישה באמצעות מקל אל מול בתה, בת שבע, שצרחה ובכתה.

לאחר התקיפה עזבו השניים את הבית ונסעו לדירתה של אישה אחרת אותה הכירו, שם שהה בנה בן ה-12. בעודו לבוש בחולצה שעליה נכתבה המילה "שוטר", אמר לילד שהם ילכו לעצור אנשים ושאמו "גרועה מהיטלר ומהווה סכנה לעם היהודי". לטענת הפרקליטות, ארנסון ניסה לתת לילד מתנות, אך הילד סירב לקבל אותן. לאחר מכן הוא לקח מצרכי מזון, תיק ומכשיר טלפון נייד שהיה שייך לאישה ועזב יחד עם הילד. השניים הלכו למקום עבודתה של הקשישה, ובמהלך הדרך איים על הילד כי אם לא יעבוד אצלו, יהרוג אותו ואת אמו.

, מרץ 2012 הגשת כתב אישום נגד מיכאל אהרונסון בגין מעורבותו ברצח לינה דולקופובסקי בירושלים. עומר מירון
סוחר דגים שהסתבך/עומר מירון

כשהגיעו למקום עבודתה של האישה, הבחין שומר במקום באימתו של הילד. הוא הורה לארנסון לעצור, אולם הוא נמלט לדירתה של דולגופולסקי. כאשר הגיע למקום, הוא שמע שהיא משוחחת עם אמו של הילד, והבחין שגם היא מפחדת ממנו. לפי כתב האישום, הוא נכנס לדירה ואז היכה את הקשישה וחנק אותה למוות.

יומיים לאחר מכן, הוא רכש כשלושים שקיות מלח ופיזר את החומר המשמר על שמיכה בדירתה של המנוחה ומשך אותה מעל הגופה. גם את הגופה כיסה במלח כדי שלא תפיץ ריח, וערם עליה חפצים כדי להסתירה. מספר ימים לאחר מכן הגיעו שוטרים לדירה לבקשת בנה של הקשישה, שם גילו את הגופה.

עוד על המקרה
החקירה: "כיסה את גופת הקשישה במלח והתגורר בדירה"
חשד: חסר בית מעורער בנפשו רצח קשישה בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully