וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח ברמלה: גבר נורה למוות במהלך טיול עם כלבו

גלעד גרוסמן

12.3.2012 / 8:11

ג'ורג' סעדו, בן 51, נפצע קשה מירי ולאחר מכן מת מפצעיו בבית החולים. מספר נערים נעצרו. נבדקת האפשרות שמדובר באירוע לאומני, כמו גם כיוונים אחרים. השב"כ מעורב בחקירה

ג'ורג סעדו, בן 51, נמצא הלילה (שני) ירוי ברחוב הזית ברמלה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא נורה בזמן שטייל עם כלבו בעיר. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה. שירות הביטחון הכללי מעורב בחקירה

צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא אותו כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. דובר מד"א, זכי הלר, סיפר כי הפצוע פונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם מת מפצעיו.

חקירת האירוע הועברה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה, ובמהלך הלילה נעצרו מספר נערים בחשד למעורבות באירוע. עו"ד גיורא זילברשטיין, המייצג שלושה מהנערים החשודים, הכחיש בשמם את החשדות. השלושה, תלמידי תיכון, טוענים כי לא היו מעורבים בירי.

מהחקירה עולה כי לפני מותו אמר האיש לשוטרים כי שוחח עם היורים על המצב בעזה ולכן נבדק חשד שמדובר ברצח על רקע לאומני. עם זאת, במשטרה הבהירו כי הם בודקים גם כיווני חקירה אחרים.

בחודש שעבר נפצע קשה גבר כבן 60 שאותר בביתו ברחוב יצחק בן צבי ברמלה. שוטרים שהגיעו למקום מצאו את האיש כשהוא מחוסר הכרה וחבול בכל חלקי גופו, ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא. החוקרים העריכו כי הרקע לתקיפה היה סכסוך בין גורמים עבריינים.

עוד בנושא
אלמונים הפתיעו גבר בביתו ברמלה - ופצעו אותו קשה
חשד: עובד זר מנתניה דקר למוות את אחייניתו והתאבד

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully