וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם בתקיפת הצעירה בשדרות ח"ן: "שמו אותי למטרה"

גלעד גרוסמן

11.3.2012 / 13:16

עידן אנורי, שנאשם שארב לצעירה ואז דקר אותה באכזריות בפניה ובגופה, מכחיש את המעשים וטוען כי מתנכלים לו בשל תלונה שהגיש נגד עמותת "לחופש נולד", בה עבד עם המתלוננת

"מספרים עלי שקרים, דברים שלא יעלו על הדעת. אני מתאר לעצמי שזה נובע מכך ששלחתי מכתב תלונה בשל פעילות עמותת 'לחופש נולד', ולכן אותם אנשים שמו אותי למטרה" - כך העיד הבוקר (ראשון) עידן אנורי, המואשם בניסיון הרצח בשדרות ח"ן בתל אביב, ששיסף בשנה שעברה את גרונה של צעירה שעבדה עמו. "זה שקר וכזב, איני קשור לאירוע", טען.

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, אנורי, בן 35 מרמת גן, חש כי פוטר מעבודתו בעקבות תלונתה של קורבן התקיפה, אחרי שצעק עליה ולא הסכים לעבוד במשמרות שקבעה לו בעבודה. בפברואר אשתקד, הוא ארב לה באופנוע כשיצאה ממקום עבודתה, בסביבות השעה 23:00 ועקב אחר האוטובוס בו נסעה. לאחר שירדה מהאוטובוס הוא עקב אחרי מסלול הליכתה, וכשהגיעה למעבר חציה בשדרות ח"ן, קפץ מהאופנוע והחל להכותה. היא ניסתה להתגונן ושמה את ידיה על פיה, והוא חתך את ידיה בסכין. לאחר מכן חתך את פניה, לשונה ושפתיה.

דיון בתיקו של עידן אנורי התוקף של הבחורה בשדרות ח"ן בתל אביב,מאי 20115. אורי לנץ
אנורי בבית המשפט/אורי לנץ

לדברי אנורי, שסיפר כי הכיר את המתלוננת במסגרת עבודתם המשותפת בעמותה, היא הייתה "בחורה פשוטה, נינוחה, בסדר גמור". הוא הודה כי היה לו ויכוח עמה בנוגע למשמרות בעבודה, אולם טען כי היה מדובר ב"וויכוח טריוויאלי" שהתרחש בכל שבוע בין העובדים.

עוד טען, כי לא איים מעולם על המתלוננת, וכי בניגוד לנטען על ידי עדים אחרים, לא פוטר בשל איומים. הוא הוסיף שחש כעס על הפיטורים, אבל זה "עבר לו" תוך זמן קצר. כשנשאל האם פגע במתלוננת מכיוון שגרמה לפיטוריו, השיב: "זה אבסורד. גם אם נפגעתי ממנה זה עבר לי מהר. זה היה חסר חשיבות מבחינתי. יש מרחק עצום מזה ועד לחשוב לפגוע במישהי, בטח ובטח לא לפגוע בה כמו שפגעו בה. זה לא יכול להיות".

אנורי דחה את הנטען בכתב האישום, לפיו התקשר מספר פעמים לעמותה בניסיון לברר האם המתלוננת נמצאת. כמו כן, הכחיש עדויות שנשמעו במשפט, לפיהן איים על המתלוננת, וטען שהעדים תודרכו והעלילו עליו.

"הרגשתי את הסכין נכנסת אלי"

כמו כן, אנורי סיפר על מכתב ששלח לשר הביטחון, אהוד ברק, בו טען כי העמותה ,התנהלה באופן כמעט פלילי", לא ביצעה את עבודתה כראוי ואף התנהלה בשחיתות. "לצערי, אחרי זה נפלתי קורבן למסכת שקרים", אמר.

"אני חיה בסיוט מתמשך, אני בסרט אימה שאיש לא שילם לי כדי להיות שחקנית ראשית בו", העידה המתלוננת בבית המשפט. "הרגשתי את הסכין נכנסת אלי, היא המשיכה לחדור ולא יצאה... יש לי צלקות גדולות בכל הגוף מהתקיפה וצלקת אחת ארוכה לאורך החזה והבטן כתוצאה מהניתוח, אבל זה החלק הקל. מבחינה נפשית, אני שבורה. אני קמה בבוקר ומבינה שזה לא חלום, אלא מציאות". בעדותה סיפרה כי כשנה וחצי לפני התקיפה אמר לה אנורי: "פתחת איתי מלחמה, עכשיו תראי מה יהיה לך, מעכשיו, כשאת הולכת ברחוב".


עוד על התקיפה האכזרית
המותקפת בשדרות ח"ן: גברים - רוצחים פוטנציאליים
תוקף הצעירה בשדרות ח"ן מואשם בניסיון רצח
תקיפת הצעירה בת"א: כך תכנן החשוד את המעשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully