וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 8 מטבריה נפצע בעינו מנפץ שהתפוצץ בידיו

קובי דוד

7.3.2012 / 16:48

הילד שיחק עם חבריו בגן משחקים כשהתבקש להדליק את הנפץ, אשר התפוצץ בידיו לפני שהספיק להשליכו. הוא הועבר לניתוח, ומהצוות בבית החולים פוריה נמסר כי נגרם נזק קשה לעיניו

משחק מסוכן: ילד בן שמונה מטבריה מאושפז במחלקת הילדים בבית החולים פוריה הסמוך לטבריה, לאחר שאתמול (שלישי) נפצע בפניו מנפץ מסוג "רמאדן" בגודל של 30 ס"מ שהתפוצץ בידו. מכריו של הילד סיפרו בשיחה עם וואלה! חדשות: "זה יכול היה להיגמר באסון".

אתמול בשעות הערב שיחק הילד בגן המשחקים יחד עם חבריו. על פי החשד, אחת מחברותיו, ילדה בת 12, ביקשה מהילד להדליק נפץ, והוא נעתר לבקשתה והדליק את הנפץ כשהוא אוחז אותו בין ידיו. עוד לפני שהספיק לזרוק אותו ארצה, הנפץ התפוצץ בחוזקה ופגע בפניו. הוריו המבוהלים של הילד פינו אותו לבית החולים פוריה הסמוך לטבריה, כשהוא סובל מפציעה בעינו, ומדימום בגשר אפיו.

צוות הרופאים החליט להעבירו להמשך טיפול בבית החולים הדסה בירושלים, אך משפחתו דרשה שיעבור את הניתוח בפוריה. הילד הוכנס לחדר ניתוח, כדי לשקם את הפציעה בעינו הימנית וכן את גשר האף שנפגע מפיצוץ הנפץ.

משטרת טבריה פתחה בחקירת האירוע וגבתה עדות מהילדה בת ה-12 שמסרה את הנפץ לילד. "מדובר במקרה חמור", אמר מפקד תחנת טבריה, סגן-ניצב אבי דניאלי. "אנו קוראים להורי הילדים להגביר את הפיקוח בימים אלו, ואף להסביר לילדים על הסכנה בשימוש משחקים המכילים חומר נפץ", הוסיף.

מנהל יחידת העיניים בבית החולים פוריה, ד"ר נפתלי מודי, אמר כי מדובר במקרה חמור. "הילד נפגע מפיצוץ די קשה בעין ימין, כולל כוויה בעפעפיים. ריסיו נשרפו. יש לו נזק קשה בקרנית העין וככל הנראה גם פגיעה בראייה לטווח הרחוק. הוא נכנס לחדר הניתוח, וקיבל מספר זריקות כדי לבדוק את מידת הנזק המדויקת. כרגע ישנה נפיחות גדולה מסביב לעין ימין, וטרם ניתן לקבוע במדויק באיזה נזק מדובר. במהלך הימים הקרובים הוא יעבור מספר טיפולים נוספים".

לקריאה נוספת:
בגלל משחק בנפץ: עובד במפעל לקה בלבו ומת
חשד: בת 8 נפצעה קשה ממשחק בנפצים

לפניות לכתב: davidkobi@walla

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully