וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד זר מנתניה דקר למוות את אחייניתו והתאבד

גלעד גרוסמן ושלומי גבאי

3.3.2012 / 7:28

שוטרים שהוזעקו למקום בעקבות דיווח על צעקות גילו את השניים מוטלים על הרצפה. העובד, יוצא אריתריאה, דקר עצמו למוות אחרי שרצח את האחיינית. זהותם לא ידועה עדיין

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

חשד לרצח והתאבדות: כוחות משטרה שהגיעו הבוקר (שבת) לדירה ברחוב אחד העם בנתניה גילו בה עובד זר, בשנות ה-30 לחייו, ואת אחייניתו, בשנות ה-20 לחייה, כשהם מוטלים על הרצפה. מחקירה ראשונה עולה כי העובד, יוצא אריתריאה, דקר למוות את האחיינית ולאחר מכן התאבד בדקירה.

"סמוך לשעה 06:30 הוזעקו למקום שוטרים, בעקבות דיווח של שכנים אשר שמעו צעקות הבוקעות מהדירה", סיפר ניצב משנה אלון אריה, מפקד משטרת נתניה. "השוטרים שהגיעו פרצו את הדלת, שהייתה נעולה, וגילו את הגבר והאישה שוכבים על הרצפה, כשהדירה מלאה בדם. האישה הייתה ללא רוח חיים והגבר היה במצב קשה, כשעל שניהם סימני דקירה". צוות מגן דוד אדום אשר הגיע למקום קבע את מות השניים. צוות חקירה מהיחידה ללוחמה בפשיעה בנתניה חוקר כעת את נסיבות המקרה. על פי ממצאי החקירה הראשונית, לא היה אף אדם בדירה מלבד השניים.

עד עתה, לא נמצאו מסמכים שיוכלו להעיד על זהותם של שני ההרוגים. גם בעל הדירה, אשר חילק אותה לחדרים והשכירה לעובדים זרים, לא הכיר את הדיירים ולכן לא ידע לזהותם. צוות המעבדה לזיהוי פלילי פועל בזירת האירוע, וגופות ההרוגים הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

עובד זר מנתניה רצח את אחייניתו והתאבד. שלומי גבאי, שלומי גבאי
בעל הדירה לא הכיר את הדיירים, לכן לא יעד לזהותם. זירת האירוע/שלומי גבאי, שלומי גבאי

לפני כחודש, התאבדו אם ובנה בקריית עקרון. האישה, בשנות ה-40 לחייה, ובנה, כבן עשרים, נמצאו בדירה ברחוב הרצל. מחקירת המשטרה התברר כי האם באה לדירה לפנות ערב, וגילתה כי בנה תלה את עצמו. היא ניסתה לבצע בו החייאה, ומשלא הצליחה, תלתה את עצמה. בן נוסף, בן 27, מצא את גופות. הוא הגיע לדירה ודפק על הדלת, ומשלא נענה פרץ אותה, וגילה את השניים.

לפני שלושה חודשים, מאבטח מקריית מוצקין ירה למוות באשתו לשעבר ושם קץ לחייו, בזמן שבנותיהם של בני הזוג ישנו בבית. משה ג'מבר, בן 48, בא לדירת גרושתו, אביבה ג'מבר, בת 45, וביקש ממנה שתחדש עמו את הקשר. היא סירבה, והוא ירה בה באקדח שנשא במסגרת עבודתו. לאחר מכן ירה בעצמו.

עוד בנושא
טרגדיה בקריית עקרון: אם מצאה את גופת בנה והתאבדה
חשד: מאבטח ירה בגרושתו במהלך ויכוח והתאבד

לפניות לכתב - gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully