וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הציץ לאישה במקלחת וניסה לפרוץ לביתה

רמי שני

28.2.2012 / 14:00

על פי האישום, בן 22 מקריית מלאכי ניסה להיכנס לאמבטיה בעת שהאישה התקלחה, זו הבחינה בו ופרצה בצרחות. בעלה הזעיק את המשטרה. בנוסף, הוא מואשם כי גנב מצלמה מבית סמוך

לבית משפט השלום בקריית גת הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד צעיר בן 22 מקריית מלאכי, בגין ניסיון הצצה אל אישה שהתקלחה בביתה, פריצה והשגת גבול. כמו כן, הוא מואשם בגניבת מצלמה מבית סמוך.

צוות משטרתי, הוזעק בסוף השבוע שעבר אל בית מגורים בקריית מלאכי, שם הם עצרו את הצעיר, שעל פי החשד פתח את חלון חדר המקלחת בבית מבחוץ, בעת שהאישה התרחצה בה, זאת על מנת לפרוץ פנימה. האישה, שהבחינה במעשיו, פרצה בצווחות ובעלה החל לרדוף אחרי הפורץ. הוא לכד אותו בחצר הבית והזעיק את סיור של המשטרה שעצר אותו במקום.

לאחר מעצרו של הצעיר, נמצאה ברשותו מצלמה. הוא טען כי היא אינה שייכת לו, ובעלי הדירה טענו שהיא גם לא שייכת להם. חוקרי המשטרה בחנו את התמונות, יחד עם דיירי הבית שבו צולמה האישה. הדיירים הצביעו על אפשרות כי המצלמה שייכת לבן של השכנים שלהם. החוקרים ניגשו לבית השכן והציגו בפניהם את המצלמה. השכנים סיפרו כי אכן המצלמה שייכת לבנם וכי האיש שאצלו היא נתפסה, "ביקר" גם אצלם יום קודם לכן.

לדבריהם, הוא פרץ לביתם במטרה לגנוב מהם. תוך כדי שוטטות בבית, הוא נטל מזון מהמקרר, חימם אותו וסעד את לבו. לאחר מכן, הוא נכנס לשירותים לעשות את צרכיו, ובשלב זה, שבו בני הבית הביתה ומצאו אותו מתחבא תחת שמיכה על המיטה באחד החדרים. האיש התחנן בפניהם שלא יקראו למשטרה, ובני המשפחה נעתרו לבסוף לבקשתו. עם זאת, לאחר שהוצגה בפניהם המצלמה שנגנבה מביתם, הם החליט לצרף לתלונות נגד הצעיר גם תלונה על הגניבה.


לקריאה נוספת:
חשד: מפקד בבה"ד 1 הציץ לחיילות במקלחות
השאיר עקבות: פורץ הותיר רכבו בזירת הפשע ונתפס
מצא ממי לגנוב: בכיר משטרה בדימוס הפתיע פורץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully