וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול כפול: שני גברים נמצאו ירויים בראשון לציון

21.2.2012 / 0:00

השניים, בני 27 ו-35, נמצאו ברכב מתחת לבית מגורים. אקדחים ומכונית שרופה שכנראה שימשו את הרוצחים אותרו בדרך עפר סמוכה. חשד: שני הנרצחים היו קשורים למשפחת אברג'יל

טל אנגלנדר

(צלם: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו)

חשד לחיסול כפול: גופותיהם של דניאל סמרה ואוהד פרנקו המוכרים למשטרה, נמצאו אמש (שני) ברכב ברחוב האיריס בראשון לציון, כשהם ירויים. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

מחקירה ראשונה עולה כי השניים, בני 27 ו-35 בהתאמה, מוכרים למשטרה כשייכים לארגון הפשע של משפחת אברג'יל וקיים חשד כי מדובר ב"חיסול חשבונות" בעולם התחתון. השניים אותרו בתוך רכב מסוג מזדה בצבע אפור שחנה בחניון של בניין מגורים בו התגורר אחד מההרוגים. רכב שרוף אותר בדרך עפר במרחק של כמה רחובות מזירת האירוע והמשטרה בודקת אם הוא שימש את המתנקשים. בנוסף, סמוך לזירת הרצח נמצאו שני אקדחים. צו איסור פרסום הוטל על שאר פרטי החקירה.

רצח כפול בראשון לציון, פברואר 2012. דרור עינב
השניים נמצאו ירויים בתוך רכב. זירת האירוע, אמש/דרור עינב

מפקד תחנת ראשון לציון, סגן-ניצב איציק מנשה אמר בזירה, כי "מדובר באירוע ירי לעבר רכב. כתוצאה מכך נהרגו שני יושבי הרכב. החקירה הועברה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז. המשטרה מתייחסת לאירוע כאל אירוע חמור, אך עם זאת נקודתי. הציבור יכול להרגיש בטוח, המשטרה תעשה הכל כדי לשים את ידה על המבצעים".

אלי אלבז, תושב העיר, סיפר לוואלה! חדשות על שראה. "באתי לחבר שגר פה בבניין. כמה דקות לפני היריות הייתה ברחוב תהלוכה של ספר תורה וכששמענו את היריות חשבנו שאולי מדובר בזיקוקים ששייכים לתהלוכה. רצנו למטה לראות מה קרה וממה שראינו הבנו שמדובר בחיסול. התרגלנו כבר, ככה זה במדינה הזאת. מזל שקר הערב ולא היו הרבה ילדים שמשחקים ברחוב".

רצח כפול בראשון לציון, פברואר 2012. דרור עינב
"היו לפחות שש יריות, אם לא יותר". זירת האירוע, אמש/דרור עינב

יוסי אמין, עד ראיה נוסף, סיפר: "בדיוק חניתי את האוטו בסמוך, שמעתי יריות. היו לפחות שש יריות, אם לא יותר. חשבתי שמדובר באירוע חבלני ורצתי לעזור. ראיתי את הרכב ובו שתי הגופות".

(עידכון ראשון: 21:49)

עוד באותו נושא
בדצמבר: חייל של משפחת אבוטבול חוסל בחולון
בנובמבר: ניסיון חיסול בפתח תקווה - צעיר נפצע קשה מירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully