וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הוכנס למועדון בגלל חולצה ויפוצה ב-50 אלף ש"ח

רמי שני

7.2.2012 / 3:10

אריק דדון נהג לבלות עם חבריו במועדון "המעבדה" שברחובות, אך ערב אחד הוא לא הורשה להיכנס מפני שחולצתו לא עברה את אישור הסלקטורית. "התייחסו אלי כאילו אני אוויר", אמר

אריק דדון, בן 35 מאשקלון, יזכה לפיצוי של 50 אלף שקלים ממועדון שלא הכניס אותו בשל לבושו, כך קבע אמש (שני) בית משפט השלום בראשון לציון. בחודש נובמבר האחרון דדון הגיע לבלות במועדון "המעבדה" ברחובות שאותו נהג לפקוד, אך להפתעתו הוא לא הוכנס למועדון משום שהיה לבוש בחולצה של חברת "הוגו בוס", שבעלי המקום החליטו, משום מה, להחרים. "שנים אני בליין במועדון הזה" סיפר דדון. "לילה אחד, החליטו לא להכניס אותי, למרות שבעל הבית אישר לי להיכנס. הוא שלח לי הודעות SMS שאני יכול להגיע למועדון אבל כשהגעתי לכניסה עמדו שם סלקטורים שאמרו לי שעם חולצה של חברת הביגוד 'הוגו בוס' הם לא יכולים להכניס אותי. לא הבנתי למה והם גם לא ממש הסבירו. הם התייחסו אלי כאילו אני אוויר".

דדון החליט שאינו מוכן לעבור לסדר היום על המקרה. הוא פנה לעורך הדין יניב אלבז, שהגיש תביעה לסדר דין מהיר נגד המועדון לבית המשפט. "אריק המתין עם חבריו בשער המועדון. כשהוא הגיע לראשית התור, הבהירה לו שומרת הסף, כי הוא אינו מורשה להיכנס למועדון משום שמראהו אינו נראה לה ובשל החולצה שהוא לבש: חולצה של 'הוגו בוס'. זאת למרות, שממתינים אחרים להיכנס למועדון, הורשו לעשות זאת", סיפר עו"ד אלבז. "גם חבריו הקרובים של אריק הורשו להיכנס. הוא נפגע עמוקות. מדובר בעגמת נפש גדולה". תביעתו של דדון נשענת על חוק איסור הפליה בכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים. "אנחנו מבקשים מבית המשפט הנכבד לחייב את הנתבעים לשלם לו את סכום הפיצוי הקבוע בחוק, מדובר בסכום בן 50 אלף שקלים" כתב עו"ד אלבז בתביעה.

מנהלי מועדון "המעבדה", לא הגישו כתב הגנה במשך 45 ימים ובשל כך, ביקש עו"ד אלבז מבית המשפט לקבוע פסק דין. בית המשפט נעתר לבקשתו והשבוע הודיעה הרשמת איריס ארבל-אסל, כי פסק הדין ניתן כמבוקש. "זאת ממש התנהגות לא לעניין" אמר דדון בכעס ובעצב, "לבלות שם אני לא אלך יותר בחיים, אבל הם ישלמו על זה".

עוד בנושא:
מסעדה לא הכניסה חייל בגלל המדים - ותפצה אותו
במרץ האחרון: הכנסת אישרה את איסור הסלקציה במועדונים
תביעה: לא עברנו סלקציה במועדון כי אנחנו גברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully