וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם התאומים עברה פוליגרף - נמצאה לא דוברת אמת

1.2.2012 / 23:09

על רקע נתיחת גופת התינוק שהעלתה שברים בגולגולתו, עברה אימו בדיקת פוליגרף, ובחלק מהשאלות הקשורות לפרשה נמצאה לא דוברת אמת. מוקדם יותר הוארך מעצרו של האב בחמישה ימים

האם מצטברות העדויות נגד אבי התינוק שמותו נקבע מוקדם יותר השבוע? הערב (רביעי) נודע כי אמם של התאומים עברה בדיקת פוליגרף, ובחלק מהשאלות הנוגעות לפרשה יצאה לא דוברת אמת. הבדיקה נערכה לאחר שנתיחה לאחר המוות שבוצעה בגופת התינוק העלתה מספר שברים בגולגולת. לטענת המשטרה, השברים הטריים הם תוצאה של חבלה ולא נגרמו מחיסון, כשלים גנטיים או מחלה כפי שטענו ההורים להגנתם.

בעקבות ממצאי הנתיחה שלאחר המוות, האריך מוקדם יותר בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של האב בחמישה ימים נוספים. השופט אביחי דורון אישר במהלך הדיון כי אין ראייה חותכת לחשדות כלפי האב, "פרט לעובדה שהמנוח ככל הנראה נפטר כתוצאה מפעולה פיזית שבוצעה בו ולא כתוצאה ממחלה גנטית או מתרגילי יוגה כאלו ואחרים", אך טען כי "המאזן הראייתי ככל הנראה נוטה יותר לחובת החשוד מאשר לחובתם של אחרים".

פרקליטתו של האב, עורכת הדין ענת הדד טענה בדיון שאתמול בלילה הוא ביקש לאכול והחוקר שהביא את האוכל הטיח בו: "איך אתה יכול לאכול כשהבן שלך בקבר?". בתגובה, אמר החוקר שהאב מקבל יחס יוצא דופן יחסית לעצור. עוד נמסר כי האב לא מגיב בחקירה לתוצאות הנתיחה שהוטחו בו, אולם בכוונת המשפחה לבדוק באופן עצמאי את ממצאי הנתיחה. בתום הדיון נקלחה בת זוגו של האב בחזרה למעצר הבית בו היא נתונה.

עוד על הפרשה

המשטרה: נמצאו שברים בגולגולת הפעוט, לא ממחלה
פרשת התאומים: הבן הובא למנוחות, האב קרא קדיש
הארכת המעצר הראשונה: מעצר האב הוארך ביומיים, האם למעצר בית

(עדכון אחרון: 21:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully