וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת התאומים: הבן הובא למנוחות, האב קרא קדיש

31.1.2012 / 17:38

מאות ליוו את התינוק בדרכו האחרונה, ובהם גם האב שהגיע מלווה בשוטרים והאם שהגיעה ממעצר הבית בו היא נתונה. האב נישק את גופת בנו בטרם יצא מסע ההלוויה לדרכו

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק)

מאות אנשים ליוו אחר הצהריים (שלישי) בדרכו האחרונה את התינוק, שעל פי החשד טולטל למוות בידי הוריו, בבית העלמין ירקון בפתח תקווה. הוא נישא על גבי אלונקה עטוף בתכריכים. שני הוריו של התינוק נוכחים במקום: האב הגיע מהמעצר מלווה בשוטרי יס"מ והאם הגיעה ממעצר הבית, והורשתה להיכנס לרכב הסוואנה המשטרתי כדי להתייחד עם בעלה טרם הטקס. אביו של התינוק אף קרא קדיש ונישק את גופת בנו, בטרם יצא מסע ההלוויה לדרכו.

בסיום הלוויה ביקש האב להתבודד לצד קבר בנו הטרי והמשטרה איפשרה לו לעשות כן. האב ישב דקות ארוכות לצד הקבר, לאחר מכן שב והתחבק עם אשתו ומשם הוסע לבית המעצר על ידי הרכב המשטרתי עמו הגיע.

פרשת התאומים - כותרות אחרונות
אתמול: מעצר האב הוארך ביומיים, האם למעצר בית
בית המשפט: פרופ' היס לא ינתח את התינוק ש"טולטל"
בראשון: נקבע מותו של התאום; ההורים חשודים בהריגה

הלוויה של התאום שנהרג בפרשת ההורים המתעללים, ינואר 2012. דרור עינב
בסיום ההלוויה ביקש האב להתבודד לצד קבר בנו הטרי/דרור עינב

מותו של התינוק, בן ארבעה חודשים בלבד, נקבע בבית החולים ספרא בתל השומר ביום ראשון. הוא אושפז לפני שבועיים לצד אחותו התאומה, וביום חמישי קבעה ועדה רפואית כי הוא מת מוות מוחי. גופת התינוק נותחה היום, וצו איסור פרסום הוטל על ממצאי הנתיחה. אחותו שוחררה אתמול מבית החולים לחזקתם של קרובי משפחה.

אתמול הוארך ביומיים מעצרו של האב, החשוד בהתעללות בשני התאומים ואילו האם שוחררה למעצר בית בן שבועיים ונאסר עליה ליצור קשר עם כל המעורבים בפרשה – דהיינו בני משפחתה. החשדות נגד השניים כוללים הריגה, אי-סיפוק צרכי מחייה, תקיפת קטין, גרימת חבלה והתעללות בחסר ישע, והמשטרה טוענת כי יש בידיה ראיה ישירה לאשמת השניים. בני הזוג מכחישים, ובית המשפט התיר לשניהם להשתתף בהלוויית הבן.

לפניות לכתב: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully