וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב אלון שב ומכחיש: "לא ליטפתי לשם גירוי מיני"

גלעד גרוסמן

22.1.2012 / 10:39

פרקליטיו של הרב המואשם בביצוע מעשים מגונים בשני קטינים, מסרו לבית המשפט את המענה לכתב האישום. הרב אלון ממשיך לדבוק בגרסתו לפיה לא התכוון לבצע אקט מיני במתלוננים

פרקליטיו של הרב מרדכי (מוטי) אלון הנאשם בביצוע מעשים מגונים בשני קטינים, הגישו הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בירושלים את מענה הרב לכתב האישום. בתשובה לכתב האישום הודה הרב אלון בחלק מהמעשים המיוחסים לו, אך הכחיש שוב כל קשר מיני למעשים. בתשובה שהוגשה על ידי עורכי הדין יעקב רובין ואריאל רובין, טען אלון כי אינו זוכר שנפגש עם אחד המתלוננים וזאת מכיוון שנפגש עם מספר רב של תלמידים בזמן שעמד בראש בית הכנסת. הוא כן זכר את המפגש את המפגש עם המתלונן השני, אולם הכחיש שמשהו ממעשיו באותו מפגש נעשה מתוך כוונה מינית.

משפטו של הרב אלון נפתח בחודש שעבר. בנוגע למתלונן הראשון, צוין בכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד שגיא אופיר מפרקליטות מחוז ירושלים, בסוף שנת 2002 הגיע הנער בן ה-17 לישיבת "הכותל". כחודש לאחר שהנער החל ללמוד בישיבה, נהרג אדם אותו הכירו הנער והרב אלון. בערב שבו נהרג האדם, הועבר לנער פתק, שהנחה אותו להגיע לרב אלון לאחר תפילת ערבית. לטענת הפרקליטות אלון הוביל את הנער לחדרו האישי בישיבה ושם "במה שנראה היה כביטוי להשתתפותו של הנאשם בצערו" של הנער, הוא חיבק אותו ממושכות וליטף אותו. לאחר מכן התיישב אלון צמוד לנער על ספה שהייתה בחדר והניח את ראשו של הנער על כתפו, חיבק אותו ומדי פעם נישק את הנער בצוואר ובעורף.

בנוגע למתלונן השני, בכתב האישום צוין כי אלון פגש גם במקרה זה נער בן 17, שפנה אליו בשנת 2005 לנוכח מצוקה אישית ומשפחתית בה היה נתון. לפי כתב האישום, הנער הגיע למשרדו של אלון בעמותת "מבראשית" שבראשה עמד, ושם סיפר לרב על קשייו. בשלב מסוים הניח אלון את רגלו בין רגליו של הנער. בהמשך הוא אף ניסה למשוך אותו לעברו על מנת להושיבו על ברכיו. בתוך כך, ליטף אלון את פניו וכן מקומות שונים בגופו.

בנוגע למתלונן הראשון נטען במענה לכתב האישום כי "הרב אלון מודה בקיום המפגש עם הקטין. במסגרת המפגש הרב מודה כי חיבק את הקטין וליטף אותו כביטוי להשתתפות בצערו של הקטין על מות המנוח. הרב מודה, כי לא מן הנמנע, כי הוא הטה את ראשו של הקטין והניחו על כתפו, חיבק אותו ואף נישקו כאשר יודגש, כי נשיקות, אם יוכח שהיו באזור הצוואר והעורף, לא היו בכוונה מינית כלשהי אלא מתוך חיבוק של נחמה או עידוד בלבד. הרב מכחיש בכל תוקף כי המעשים שנעשו על ידו היו לשם גירויו המיני או כי יש להם הקשר מיני כלשהו".

בנוגע למתלונן השני נטען במענה לכתב האישום כי "הרב מודה בקיום המפגש עם הקטין. הרב מודה כי לא מן הנמנע, כי בעת כניסת הקטין לחדר, הוא חיבק אותו ואולם לא היה זה חיבוק ממושך שנמשך מספר דקות. הרב מודה, כי לא מן הנמנע כי הוא חיבק אותו פעם נוספת ואף כי נישק אותו, כפי שהרב נוהג לעשות עשרות שנים בדורשי עצתו המבקשים עידוד וחיזוק אמוני. אם יוכח כי היו נשיקות גם באזור העורף והצוואר, כי אז לא היו בכוונה מינית כלשהי, אלא מתוך חיבוק של נחמה או עידוד בלבד". גם לגבי המתלונן השני, "הרב מכחיש בכל תוקף כי המעשים שנעשו על ידו היו לשם גירויו המיני או כי יש להם הקשר מיני כלשהו".

עוד בנושא:

הדיווח על פתיחת משפטו של הרב מוטי אלון
הדיווח המפורט על כתב האישום שהוגש נגד הרב אלון
ההכחשה של הרב אלון: "לא ביצעתי מעשה מיני בתלמידיי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully