וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות: בני זוג נמצאו מתים בדירה בראשל"צ

17.1.2012 / 9:11

אנשי מד"א שהוזעקו לדירה ברחוב מרדכי אנילביץ' בעיר, מצאו את גופות הגבר והאישה, בשנות ה-30 לחייהם. האישה נמצאה דקורה והגבר תלוי. שניים מילדיהם היו נעולים באחד החדרים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

מקרה נוסף של אלימות במשפחה: המשטרה חוקרת חשד לרצח והתאבדות בראשון לציון, בדירה ברחוב מרדכי אנילביץ' בעיר. כוחות הצלה שהגיעו לדירה הבוקר (שלישי), סמוך לשעה 08:40, איתרו בה את גופותיהם של אווקה אמארה בן 37 ואשתו ישי אמארה בת 32, כאשר על גופת האישה נמצאו סימני דקירה רבים, ואילו הגבר נמצא תלוי כשהוא ללא רוח חיים. רופא של צוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון שהוזעק אל הבית קבע את מותם של בני הזוג, והמשטרה פתחה בחקירה.

מחקירה ראשונית עולה כי שניים משלושת ילדיהם של הזוג היו נעולים באחד מהחדרים בדירה. מבדיקה ראשונית עולה כי הילדים שמעו צעקות עולות מהסלון והזעיקו את דודם. הדוד הגיע לדירה והזעיק את המשטרה.

גורמי רווחה בעיריית ראשון לציון אמרו כי בני המשפחה אמנם היו מוכרים במחלקה, אך לא על בשל עבירות אלימות. לדבריהם, מדובר במשפחה שעלתה לישראל מאתיופיה בשנת 2006, ושהייתה בטיפול רווחתי זמן קצר.

חשד לרצח והתאבדות בראשון לציון,שתי גופות נמצאו בדירה ברחוב אנילביץ ינואר 2012. נמרוד סונדרס
בני המשפחה עלו לארץ רק בשנת 2006. זירת הרצח, היום/נמרוד סונדרס

עשרות שכנים וחברים התגודדו המומים מסביב לבית. בנצ'י, קרובת משפחה של בני הזוג, סיפרה לוואלה! חדשות כי מעולם לא האמינה שתשמע בשורה קשה שכזו. "אני לא מאמינה שזה קרה", אמרה בדמעות, "לא ידעתי שהיו להם בעיות בבית ומעולם לא שמענו על דברים כאלה. הם עלו לארץ לפני חמש שנים בלבד". בנצ'י סיפרה כי הייתה בעבודה כששמעה על הבשורה הקשה. "התקשרו אליי, ואמרו לי שהיא מתה. זה לא יכול להיות, היא הייתה אישה טובה עם הרבה חברים ותמיד עזרה לכולם".

ילדיהם של בני הזוג היו בבית בזמן הרצח

מפקד משטרת ראשון לציון, סגן-ניצב איציק מנשה שנכח בזירת האירוע סיפר ששני ילדים של בני הזוג שהיו בבית בעת המעשה הזעיקו את דודם לדירה והדוד הוא שהזעיק את המשטרה. "הרקע לאירוע נבדק והחקירה נמצאת בעיצומה", אמר.

מנדי חביב, קמב"צ זק"א שפלה, שהיה בזירת האירוע, אמר לוואלה! חדשות כי מתנדבי הארגון שבאו לדירה חזו ב"אירוע קשה ומזעזע". לדבריו, האישה ככל הנראה נדקרה מספר רב של דקירות, ואילו הגבר נמצא תלוי. כמו כן, הוא סיפר כי "לאחר מספר שניות, הבחינו המתנדבים כי ילדי בני הזוג היו נעולים באחד החדרים".

בהכנת הידיעה השתתפה ענת שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully