וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רוצח ילדיו הטריד את גרושתו מתוך כתלי הכלא

11.1.2012 / 16:41

משטרת ישראל החלה בחקירה לאחר שלילך שם טוב הגישה תלונה נגד בן זוגה לשעבר, איתי בן דרור, שרצח את שלושת ילדיהם לפני שנה וחצי. פרקליטתה: "הוא ממשיך להתעמר בה"

היחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרת ישראל חוקרת תלונה שהגישה לילך שם טוב, גרושתו של איתי בן דרור, לפיה בעודו יושב במעצר בהפרדה, הטריד אותה מספר פעמים. חלק מפרטי החקירה עדיין חסויים.

עורכת הדין רוויאל סוויד, המייצגת את שם טוב, מסרה בתגובה: "איתי בן דרור, שרצח את ילדיה של מרשתי באכזריות רבה, ואך ורק על מנת להיפרע ממנה, אינו בוחל בשום אמצעי להמשיך ולהתעמר בה. נתבקשנו על ידי המשטרה שלא לפרט ולהגיב עד למיצוי החקירה הפלילית בנושא".

בן דרור הורשע לפני חצי שנה, בחודש יולי האחרון, ברצח שלושת ילדיו - אור, בן 5, רוני, בת 8 ועומר, בן 10. זאת לאחר שהודה בתכנון רצח הילדים ובדקירתם. בדיון טען פרקליטו של בן דרור, עורך הדין ערן אלון מהסנגוריה הציבורית, כי בתחילה התכוון בן דרור להתאבד ולשם כך רכש סכינים וכדורים מסוג קלונקס. אולם כשבוע לפני הרצח, החליט בן דרור ליטול את חיי ילדיו יחד עם חייו, "כדי לגאול אותם מייסורי העולם הזה" ולאפשר להם לחיות איתו חיי נצח.

שם טוב הגיבה אז להרשעה ואמרה כי "זה קשה. הוא אבא של הילדים אבל הוא סוף סוף הודה. זה מטלטל אבל לפחות מקדם את המשפט. עוד אין לנו תחושה של הקלה או של סגירת מעגל וגם לא תהיה לנו תחושה כזאת עד שהוא יקבל מאסר עולם. כולנו יודעים שהכול היה מוכן מראש. בשביל להתאבד לא צריך שני סכינים. כמו שהגננת של הילדים שלי אמרה, 'העולם הפסיד'. אני לא ארפה ולא אפסיק עד שהוא יקבל את העונש הכבד ביותר שאפשר".

גרושתו של איתי בן דרור: "החיים אכזריים". שלומי גבאי
קברי שלושת ילדיהם של בן דרור ושם טוב: עומר, רוני ואור/שלומי גבאי

בימים אלה מתנהל שלב הטיעונים לעונש במשפט הרצח. בעוד פרקליטיו של בן דרור מנסים לטעון לענישה מופחתת בשל בעיה פסיכיאטרית, על מנת שלא ייגזר עליו מאסר עולם, הפסיכיאטרית המנהלת את המחלקה המשפטית של בית החולים שער מנשה, עדינה נעון, הגישה את חוות דעתה בנוגע להפחתה בעונש, וציינה כי הוא לא היה במצב פסיכוטי בעת ביצוע המעשה, וכי היא אינה ממליצה לקצר את עונשו. עוד טענה הפסיכיאטרית כי בילתה במחיצתו של בן-דרור שעות רבות, וכי היה בדיכאון במהלך המעשה, אך לא באופן שבו לא היה מודע למעשיו. הפסיכיאטרית נעון הוסיפה כי "עצם העובדה שבן דרור לא התאבד אלא עצר את עצמו מעוררת שאלות. אם המחשבות שלו היו לא שפויות במהלך המעשה, הוא היה מתאבד. בן דרור הוא לא מאור הגולה, אבל גם לא מפגר או חולה".

לקריאה נוספת
לפני חודשיים: חוות דעת על בן דרור - רצח את ילדיו כשהיה שפוי
בספטמבר: רוצח ילדיו עתר לבית המשפט - רוצה גבינה וסיגריות
גרושתו של בן דרור באזכרת ילדיה: "החיים אכזריים"
איתי בן דרור הורשע ברצח שלושת ילדיו בדקירות

לפניות לכתב: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully