וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "מכור לסקס" תקף מינית שישה ילדים

גלעד גרוסמן

5.1.2012 / 13:11

בזכות בדיקת DNA הקשורה לפרשה אחרת, הצליחה המשטרה לאתר את יגאל בן יעקב, שמואשם בביצוע מעשה סדום בילד בן שמונה ובביצוע מעשים מגונים בחמישה ילדים נוספים. "הוא פיתה אותם"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד יגאל בית יעקב, תושב העיר בן 41, הנאשם בביצוע מעשה סדום בילד בן שמונה ובביצוע מעשים מגונים בחמישה ילדים נוספים. כתב האישום הוגש היום, לאחר שבעקבות מעצרו של בית יעקב בתיק אחר, נלקחה ממנו דגימת DNAשהתאימה ל-DNA שנמצא בשתיים מזירות העבירה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רביד שיפמן מפרקליטות מחוז תל אביב, במהלך שנת 2006, ובמקרה אחד בשנת 2003, נהג בית יעקב לפתות ילדים ששיחקו בחצרות ובגינות ציבוריות בדרום תל אביב, כשהוא מבקש מהם בתואנת שווא לסייע לו במציאת כלבו, לרוב בתמורה לכסף, ואז נהג לגעת בגופם לצורך סיפוק מיני.

המקרה הראשון שמוזכר בכתב האישום התרחש ב-2003. לטענת הפרקליטות, בית יעקב הבחין בשלושה ילדים בעת ששיחקו בגינת שעשועים בתל אביב, וביקש מהם לסייע לו במציאת כלבו. הוא הוביל אותם לחדר פח אשפה כדי "להראות להם את גובהו של הכלב". של נגע ברגלו של אחד הילדים, שנמלט, ולאחר מכן הפשיט את בן השמונה וביצע בו מעשה מגונה.

לטענת הפרקליטות, כשנתיים וחצי לאחר מכן הבחין בילד בן שמונה וילד בן שבע משחקים בגינה. הוא ביקש שיסייעו לו במציאת כלבו. הוא הפשיט את הילד המבוגר יותר, הורה לצעיר ללכת, כשהוא נותן לו שניים-שלושה שקלים, ואז ביצע בילד מעשה מגונה ומעשה סדום. בסיום המעשים נתן לו 26 שקלים. כשלושה שבועות לאחר מכן ביצע מעשה מגונה נוסף, הפעם בילד בן תשע ששיחק בכדור מחוץ לביתו. בחודשים שלאחר מכן ביצע מעשים מגונים באופן דומה בשלושה ילדים נוספים, בני עשר, תשע ושבע.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי בית יעקב הודה בפני מדובב משטרתי ובפני חוקר משטרה בביצוע מעשים מגונים בילדים בכעשר הזדמנויות שונות. לטענת הפרקליטות, בית יעקב אף הודה שהוא נמשך לנערים במקווה, מציץ לשיעורי מחול של בנות וכי הוא "מכור לסקס".

"מעשיו הקשים של המשיב, שנעשו על פני תקופה ארוכה, במספר רב של ילדים, תוך תכנון ומניפולטיביות, אשר מצאה ביטויה אף בחקירתו במשטרה, ולאור העובדה כי המשיב מעיד על עצמו כי עדיין נמשך לילדים, סבורה הפרקליטות כי הוא היה ועודנו מסוכן לציבור הקטינים", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully