וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכול ממוקד בעזה: פעיל הג'יהאד נהרג בתקיפת חיל האוויר

27.12.2011 / 19:30

שלושה שבועות לאחר חיסול בכיר גדודי חללי אל-אקצא, ירו כלי טיס של חיל האוויר לעבר רכב שנע ברצועת עזה. במערכת הביטחון אומרים כי אחד הנוסעים נהרג וכי מדובר בתגובה לשיגור רקטות

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הערב (שלישי) רכב ברצועת עזה. במערכת הביטחון אומרים כי ברכב שהותקף נעו מחבלים ושפלסטיני אחד נהרג בתקיפה. הפלסטינים מדווחים כי בתקיפה נהרג עבדאללה תלבאני, פעיל של הג'יהאד האיסלמי וששני בני אדם נוספים נפצעו. גורם צבאי ציין כי "צה"ל ביצע את התקיפה בתגובה לשיגורי הרקטות מהרצועה בימים האחרונים".

מדובר צה"ל נמסר כי "במסגרת פעילות משותפת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי ברצועת עזה, בוצע ירי לעבר חוליה המעורבת בפעילות טרור עדכנית. צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

לפני שלושה שבועות חיסלו כלי טיס של חיל האוויר את בכיר גדודי חללי אל-אקצא ברצועת עזה עיסאם בטש. במהלך התקיפה נהרג אז גם בן-אחיו סובחי ושני פלסטינים נוספיים נפצעו. עיסאם בטש היה מעורב במספר פיגועים, בשנת 2007 הוא עמד מאחורי פיגוע ההתאבדות באילת, במהלכו נרצחו שלושה אזרחים ישראלים.

בעקבות הסיכול הממוקד בתחילת החודש, פרץ סבב אלים במסגרתו בוצע ירי של רקטות מהרצועה לעבר מערב הנגב. בימים האחרונים התחדש הירי מהרצועה ובשל כך בוצע הסיכול הממוקד הערב.

עוד בנושא:

בתחילת החודש: חוסל פלסטיני שתכנן פיגוע בגבול המצרי
קולות בממשלה: לשקול פעולה צבאית ברצועת עזה
בצה"ל נערכים להרחבת התגובה לירי הרקטות בדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully