וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת גבר נמצאה בדירה בוערת בתל אביב

גלעד גרוסמן

27.12.2011 / 18:51

צוות כיבוי אש שהגיע לדירה ברחוב דיזנגוף מצא גופה חרוכה של גבר, אזרח זר כבן 70 ועליה סימני אלימות מוטלת בחדר השינה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הדליקה ונבדק חשד לרצח

גופת גבר חרוכה נמצאה בשעות הצהריים (שלישי) בדירה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. צוות כיבוי אש שהוזעק לדירה שעלתה באש נכנס פנימה, גילה מזרון בוער, ולאחר שכיבה אותו מצאו בחדר השינה את הגופה של גבר כבן 70. כוחות מגן דוד אדום נמצאים כעת בזירת האירוע והמשטרה פתחה בחקירת הנסיבות, במהלכה אדם אחד עוכב לחקירה.

שכנתו של הגבר, שזוהה כאזרח זר, הזעיקה הבוקר את שירותי הכבאות לאחר שהריחה עשן. כוחות הכיבוי הגיעו ובדקו את דירתה, ולאחר שלא מצאו את מקור האש החלו לבדוק בדירות אחרות בבניין, עד אשר איתרו את גופת האדם החרוכה בדירתו.

אתמול נפגע קשה גבר כבן 60 בשריפה שפרצה בשעות הצהריים בדירה בקומה השלישית ברחוב הקוממיות בקריית ים. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום חילצו מהדירה הבוערת את הגבר, נכה כבן 60, במצב קשה והשתלטו על הלהבות. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפצוע לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא מונשם בניידת טיפול נמרץ ועם חשש לכוויות בדרכי הנשימה. נסיבות הדליקה נחקרות.

ביום שבת פרצה שריפה בדירה בקומה השלישית ברחוב משמר הירדן ברמת גן. כבאים שהגיעו למקום פרצו לבית, ולאחר שהשתלטו על הלהבות, גילו בו אישה בת 61 ללא רוח חיים. מותה של האישה נקבע במקום, וגופתה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית, לבדיקת נסיבות המוות המדויקות. מהמשטרה נמסר כי לא נבדק חשד לפלילים.

עוד בנושא:
החשוד ברצח בת”א: חברו של המנוח, שמימן את קבורתו
בתוך שעה: שני מקרי רצח בנצרת עילית ובטירה
לוקה בנפשו רצח אם לשלושה כדי לשדוד 1,700 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully