וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסל בחולון: איציק גפן, חייל משפחת אבוטבול לשעבר

שלומי גבאי וגלעד גרוסמן

20.12.2011 / 0:20

איציק גפן ניצל פעמיים מניסיונות חיסול אך הערב המזל לא האיר לו פנים. בעבר היה מעורב בפלילים אך מקורביו טוענים כי בשנים האחרונות "התרחק מכל השטויות והפך לאיש משפחה"

היריות שנשמעו הערב (שני) סמוך לבית חולים וולפסון מחולון התבררו כחיסולו של העבריין איציק גפן. לא הייתה זאת הפעם הראשונה בה ניסו להתנקש בחייו של גפן, כאשר הראשונה הייתה באמצעות מטען חבלה שהתפוצץ ברכבו לפני מספר שנים ולאחריה ניצל גם מניסיון דקירה.

גפן, המכונה "הג'ינג'י", היה במשך שנים יד ימינו ושומר סודו של העבריין הבכיר אסי אבוטבול. בשנת 2001 הוא נעצר יחד איתו בחשד למעורבות בהטמנת מטען חבלה, שגרם לפציעתו של יורם אלעל, שנחשב כיום לאחד מסוחרי הסמים הגדולים בדרום אמריקה. בנוסף, היה עצור ביחב"ל במשך 35 ימים בחשד להזמנת מחסלים, שהגיעו לארץ בכוונה לפגוע ביריבי משפחת אבוטבול, אך לא הוגש נגדו כתב אישום.

אירוע ירי מאופנוע חולף מול בית חולים וולפסון, בו נרצח מקורב למשפחת אבוטבול, דצמבר 2011. נמרוד סונדרס
היה במשך שנים יד ימינו ושומר סודו של אסי אבוטבול. זירת הרצח, הערב/נמרוד סונדרס

גפן, נשוי ואב לילדה, שהתעסק בתחום המרת כספים וניכיון צ'קים, בחר להתרחק בשנים האחרונות ממשפחת אבוטבול. בשנה האחרונה החל לעסוק במתן הלוואות בשוק האפור. לדברי מכריו, בשנים האחרונות התנתק גפן מעולם הפשע, והיה בעלים של חנות להמרת כספים ברחוב המסגר בתל אביב. "הוא התרחק מכל השטויות והפך לאיש עסקים ומשפחה. איציק היה בן אדם נדיב".

בשנת 2002 ניצל גפן מניסיון חיסול, כאשר מטען חבלה שהוטמן ברכבו במלון כרמל בנתניה גרם לפציעתו באופן בינוני בלבד. כתוצאה מכך הוא נפגע בפלג גופו התחתון ונאלץ לעבור מספר ניתוחים. ב-2005 נעצר גפן לאחר שהיכה בליין במועדון לילה בהרצליה באמצעות בקבוק בשל מאבק על כיסא, ונשלח למאסר של תשעה חודשים בכלא חרמון. לפני כשנה וחצי שוחרר גפן וניצל מניסיון חיסול נוסף, על פי החשד על ידי פרנסואה אבוטבול, אחיו של אסי, שחוסל בעצמו ביולי האחרון.

(עדכון ראשון: 20:01)

עוד בנושא:
חשד לחיסול בחולון: מקורב למשפחת אבוטבול נורה למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully