וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האנס מארומה" בירושלים הורשע באונס בת 12

גלעד גרוסמן

14.12.2011 / 19:03

נסים פינס נלכד לפני קרוב לשנה בתא שירותים בסניף בית הקפה תוך כדי שהוא אונס ילדה בת 12, בעלת צרכים מיוחדים. היום הרשיע אותו בית המשפט בשורה ארוכה של עבירות מין

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (רביעי) את נסים פינס, תושב העיר בן 21, שהודה באונס, ביצוע מעשה סדום וביצוע מעשה מגונה בל', ילדה בת 12 בתחילת השנה. פינס הודה והורשע במעשים המיוחסים לו לאחר שנמצא כשיר לעמוד לדין על ידי הפסיכיאטר המחוזי בירושלים.

על פי כתב האישום ניגש פינס אל הילדה, שסובלת מקשיים נוירולוגיים, לוקה בהפרעה רגשית וסובלת מהפרעת קשב וריכוז, בזמן שעמדה ברחוב, דרש ממנה לקיים עמו יחסי מין ואז והוביל אותה למדרגות הסמוכות לבניין ברחוב בעיר, שם אנס אותה. לאחר ששומר ומנקה הבחינו בו ושאלו אותו למעשיו, לקח פינס את הילדה לבית הקפה "ארומה" הסמוך למקום, נכנס אתה לשירותים ונעל את הדלת, שם אנס אותה פעם נוספת. לטענת הפרקליטות, המעשים נמשכו כ-40 דקות, עד שלקוחות בית הקפה התלוננו על צעקות שנשמעו מתא השירותים. פינס לא נענה לדרישת הלקוחות שייפתח את הדלת והעובדים נעזרו במברג על מנת לפרוץ את תא השירותים, כאשר באותן דקות צעקה ל' לנאשם "עזוב אותי" ו-"די".

עוד עולה מהאישום כי בעת שפתחו עובדי בית הקפה את הדלת, היה פינס עירום והחל לצעוק על העובדים כי יסגרו את הדלת. "רק כעבור מספר דקות יצא הנאשם ועמו ל', לבושה חלקית, דומעת, מבולבלת ונפחדת", נכתב באישום. הוא סיפר לעובדים כי ל' היא חברתו בת ה-16. אולם, לאחר מספר דקות הגיע למקום אביה של הילדה, שהיה בבית כנסת סמוך. למראה האב החל פינס להתרחק מהמקום, תחילה בצעדים איטיים שהתגברו לכדי ריצה.

בנוסף לעבירות בהן הורשע היום, נאשם פינס בכך שמספר ימים לאחר האונס בבית הקפה, הוא פרץ לדירה בירושלים וגנב משם חפצים וכסף. משם המשיך לבית ספר, ופגש נערה בת 13 שיצאה לטייל עם כלבה. הוא הצמיד אותה לקיר, ביצע בה מעשה מגונה וניסה לבצע בה מעשה סדום.

עוד על פרשת "האנס מארומה"
החשד: צעיר אנס ילדה מוגבלת בבית קפה בי-ם
האישום: אנס ילדה במשך 40 דקות בשירותי בית קפה

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully