וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' ממשרד התיירות: "קשה לי לשמוח ביום הזה"

קובי דוד

7.12.2011 / 10:00

האישה שתלונתה סייעה לגבש את סעיפי האישום המרכזיים נגד הנשיא לשעבר, מקווה שאחרי כניסתו לכלא הבוקר, תוכל להתאושש מההמולה שסבבה אותה ולהתחיל מחדש. מקורביה: קצב אינו הקורבן כאן

א' ממשרד התיירות, שתלונתה נגד הנשיא לשעבר, משה קצב, סייעה לגבש סעיפים מרכזיים בכתב האישום נגדו, התעוררה הבוקר (רביעי) עם מחנק בגרון, ליום שהייתה, ככל הנראה, מעדיפה לשכוח.

לחבריה סיפרה א' כי לא מדובר ביום שמח עבורה, למרות התחושה כי יש הרגשה של סגירת מעגל. "קשה לי לשמוח ביום הזה", אמרה, "אני רוצה להתחיל דף חדש בחיים".

כשהנשיא השמיני של מדינת ישראל ייכנס לכלא מעשיהו, כדי לרצות שבע שנות מאסר, א' מקווה להתחיל דף חדש בחיים, תקופה שאליה פיללה כבר תקופה ארוכה. "היא מחפשת לחזור לחיים הנורמליים שהיו לה לפני הסערה עם קצב", אומר פרקליטה, עורך הדין דניאל סרור. "היא רוצה להניח את כל משקעי העבר מאחוריה, ולהתחיל חיים חדשים, בלי מהומת האלוהים שהתחוללה סביבה".

משה קצב יוצא מביתו בדרך לכלא, נובמבר 2011. דרור עינב
קצב, הבוקר בצאתו מביתו לבית הכלא. אמר ש"קוברים אדם חי"/דרור עינב

סרור מותח ביקורת על הדברים שאמר הבוקר קצב בצאתו מביתו בקרית מלאכי לנסיעה לבית הכלא. "אני חושב שמי שהקשיב לדברים הבוקר, הבין שיש לו עסק לא רק עם עבריין סדרתי, אלא גם עם אדם שלא מסגול להפנים את העובדה שהוא אחראי על כל מעשיו, עם כל החומרה הקשה. קצב לא מוכן לקבל החלטה חד-משמעית של בית המשפט העליון, וזה רק מעיד על אופיו הפליל של האדם הזה".

ידידה? הקרוב של א' ,ירון ארמוזה, מבקש להזכיר כי הקורבן האמיתי של הפרשה הזאת אינו קצב, אלא "אותן נשים שעבדו תחת מרותו לאורך השנים". לדבריו, הוא מקווה שכחברה, נוכל להסיק מסקנות מהפרשה הזאת. וכהתחלה, לשנות את היחס לגבי נפגעות תקיפה מינית, להאמין להן, לכבד את האמירות ואולי בכך למנוע בעתיד מעשים כאלה מכוערים".

הנשיא הולך לכלא - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
תלונתה של א': "הוא השכיב אותי בכוח וחדר אלי"
הסיפור נגמר: משה קצב נכנס הבוקר לבית הכלא
לפני כן, נאם בביתו: "אתם קוברים היום אדם חי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully