וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסי זיתוני דורשים: העמידו אותנו לדין בצרפת

לטענת פרקליטי השניים ישראל וצרפת מנהלות ביניהן מאבק באשר למקום בו יישפטו אריק רוביק וקלוד איזק על תאונת הפגע וברח בה נהרגה לי זיתוני. מקום הימצאם לא ידוע והם נמלטים מהחוק

קלוד איזק ואריק רוביק, שני החשודים בדריסתה למוות של הצעירה לי זיתוני ביקשו אמש (שלישי) לעמוד לדין בצרפת ולא בישראל, כך דווח ברשת ב'. על פי הדיווח, עורך הדין ז'וזף כהן-סבן אמר כי מאבק כוח מתנהל בין ישראל וצרפת בשאלה היכן יישפטו השניים והעריך כי ישראל תיאלץ לוותר. לטענת פרקליטתו של רוביק, עו"ד פרנסואז קוטה, השניים טרם תוחקרו על ידי השופט המטפל בפרשה.

ממטה המאבק להסגרת הדורסים נמסר אתמול כי "איננו מחפשים נקמה אלא מחפשים משפט צדק. צמד הדורסים פגעו הפקירו והרגו בחורה ישראלית במעבר חצייה בתל אביב. מן הראוי שהשניים יישפטו בישראל ולא יחפשו הקלות בעונשם תחת החוק הצרפתי". עוד נמסר מהמטה כי "אנו סומכים את ידינו ברשויות החוק בישראל שידעו וידאגו להביא את צמד הפושעים למשפט שבסופו ישבו מאחורי סורג ובריח".

לי זיתוני, בת 25 במותה מקיבוץ נווה-אור שבצפון, נדרסה למוות בחודש ספטמבר האחרון בצומת הרחובות ויצמן-פנקס בתל אביב בתאונת פגע וברח. כיממה לאחר התאונה אותר רכבו של הנהג הפוגע, קלוד איזק, בחניון הבניין בו התגורר ואיזק ורוביק עצמם אותרו בצרפת לאחר שנמלטו מהארץ. הם כעת נמלטים מהחוק בארצם ומתנים את הגעתם לחקירה בכך שלא יוסגרו לישראל כשמיקומם המדויק אינו ידוע. בשבוע שעבר ביקר בארץ ראש עיריית פריז, ברטראן דה-לאנווה וטען כי למרות פרסומים שונים הם אינם בפריז. דה-לאנווה הצהיר כי יסייע לזרז את הטיפול בפרשה.

עוד על פרשת הדריסה של לי זיתוני
ראש עיריית פריז: "אפעל לקידום חקירת דורסי זיתוני"
גורמים במשטרה: הנהג שדרס צעירה בתל אביב נמלט לצרפת
הפרקליטות: בניגוד לפרסום, קיים הסכם הסגרה עם צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully