וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה נהיגה ביצע מעשים מגונים בתלמידתו הקטינה

קובי דוד

6.12.2011 / 5:46

המורה מבית שאן חשוד כי ניסה לנשק את תלמידתו בת ה-17 וחצי במהלך שיעור נהיגה ואף הפעיל עליה כוח פיזי לאחר שהתנגדה לניסיונותיו. "כולם מכירים אותו כפלרטטן, אבל לא כאדם מאיים"

מורה וותיק ללימוד נהיגה, בן 41 מבית שאן, נעצר בחשד כי ביצע מעשים מגונים בתלמידתו בת ה-17 וחצי במהלך שיעור נהיגה. החשוד נעצר ונחקר על ידי חוקרי תחנת משטרת בית שאן, והבוקר (שלישי) הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת.

על פי החשד, במהלך שיעור הנהיגה נהג המורה, שאמור להקנות כלים לנהיגה בטוחה וזהירה על הכביש, לשלוח הערות סקסיסטיות לתלמידותיו שנמצאו מאחורי ההגה. "יש לך גוף מדהים, את רוצה שניפגש אחרי השיעור?", היה שואל אותן. אלא שהוא לא הסתפק באמירות בלבד, וניסה לנשק את תלמידתו בת 17 וחצי. משהנערה הביעה את התנגדותה בנחרצות, הפעיל עליה החשוד כוח פיזי ואף ניסה לקרב את גופה אליו.

בעקבות האירוע, החליטה הנערה להגיש תלונה בתחנת משטרת בית שאן. אמש נעצר המורה לחקירה משטרתית, שבמהלכה שיתף פעולה עם החוקרים ואף הודה בחלק מהמעשים החמורים המיוחסים לו. מפקד תחנת משטרת בית שאן, סנ"צ רן אופיר, ביקש לציין "כי מדובר באדם ללא עבר פלילי". הוא הוסיף כי "תיק החקירה נמצא בעיצומו, החשוד משתף פעולה עם צוות החוקרים על מנת להגיע אל חקר האמת".

השמועה על המורה החשוד בהטרדה מינית עשתה לה כנפיים בקרב תושבי בית שאן, וחלקם אף העידו על התנהגותו כלפי תלמידותיו. אחד מתלמידיו לשעבר סיפר לוואלה! חדשות כי "כולם מכירים אותו כמורה פלרטטן, אבל לא כאדם מאיים שמסוגל להטריד מינית את התלמידות". לדבריו, "אין ספק שמדובר במורה לנהיגה המבוקש ביותר בעיר, אשר חינך דורות רבים של נהגים על הכביש".

עוד בנושא:
חשד: קצין ביצע מעשים מגונים בחייל בשנתו - וצילם
אישום: ביצע מעשים מגונים בבת 7 בבית כנסת
חשד: סב ביצע מעשים מגונים בנכדותיו במשך שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully