וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו באילת: "הגדר בגבול תיבנה תוך פחות משנה"

טל שלו ורמי שני

30.11.2011 / 0:30

לאחר שהופיע בכנס הפרקליטים בעיר הדרומית, ערך ראש הממשלה סיור באחת משכונותיה ושוחח עם תושבים ועם קבוצת מסתננים. "הגדר תצמצם באופן משמעותי את חדירת המסתננים", הצהיר נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח אמש (שלישי) לתושבי אילת כי תוך פחות משנה תושלם בניית הגדר בגבול הדרומי על מנת להתמודד עם תופעת המסתננים ממצרים. בביקור פתע שערך בשכונת יעלים באילת שוחח נתניהו עם תושבים והבטיח להם כי "הגדר בגבול הדרומי תצמצם באופן משמעותי את חדירת המסתננים? וכי יזרז הרחבת מתקן השהיה למסתננים.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ?עם סיום הופעתו בכנס הפרקליטים באילת, ביקש ראש הממשלה נתניהו לראות מקרוב את מצוקת תושבי העיר אילת, בעקבות ההסתננות ההמונית מגבול הדרום לישראל?. בנוסף לתושבי שכונת יעלים נפגש נתניהו גם עם קבוצת מסתננים ושאל אותם על הדרך שבה נכנסו לישראל ועל מטרת הגעתם. אל ראש הממשלה נלוו בסיורו היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, מנכ"ל משרד המשפטים, ד"ר גיא רוטקופף, וראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי.

מוקדם יותר בכנס הפרקליטים אמר נתניהו כי המסתננים מאפריקה מגיעים למטרות עבודה והם אינם פליטים. "למרות הטלטלה העולמית שמחייבת אותנו לנהוג באחריות כלכלית, תהיה תוספת תקציבית להשלמת הגדר בזמן שקבענו, בתוך פחות משנה. הגעתי כבר שלוש פעמים כדי לעמוד מקרוב על ההתקדמות בקצב הקמת הגדר?.

עוד בנושא
ח"כ זוארץ: המסתננים לארץ באים ממעוזי אל קאעדה
תופעה בגבול הדרומי: הצבא המצרי יורה במסתננים
ההסתננות ממצרים - תעשייה של כ-20 מיליון ד' לשנה

(עדכון ראשון: 23:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully