וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חניה של אבא שלו: רכב חונה חסם הרכבת הקלה בבירה

תושב ירושלים חיפש חנייה ובחר מקום אסטרטגי במיוחד - על מסלול הרכבת הקלה, ליד שכונת בית הכרם בעיר. במשך 25 דקות התעכבה במקום הרכבת הראשונה שיצאה במוצאי שבת, עד שהרכב הוזז

שנים ארוכות עברו על תושבי ירושלים עד שזכו לראות סוף סוף את הרכבת הקלה נוסעת ברחבי העיר. אינספור מכשולים עמדו (ועומדים) בדרכה – שביתות, סכסוכי עבודה, תלונות על ליקויים שונים בתקנים ובנהלים, והנה נראה כי מכשול נוסף עמד בדרכה אמש (שבת) – סמוך לשעה שבע וחצי, נהג החליט לחנות את רכבו על מסלולה, מה שגרם לעיכובים רבים שהסתיימו רק לאחר דקות ארוכות. יצוין, כי מדובר ברכבת הראשונה שיצאה לדרכה במוצאי שבת לכיוון הר הרצל.

"זה היה ליד שכונת בית הכרם, ליד תחנת כיכר דניה", סיפר לוואלה! חדשות אסף פינקלשטיין, שהיה עד למחזה יוצא הדופן. לדבריו, "כנראה שהרכב עמד שם הרבה זמן כי נהג הרכבת עמד בחוץ, ומאחוריו חיכתה עוד רכבת וכבר קראו למשטרה שתבוא. עבר די הרבה זמן עד שהנהג עצמו הגיע. הנהג צפר ממש הרבה זמן".

דובר חברת "סיטיפס" המפעילה את הרכבת הקלה בירושלים, עוזאל ותיק, סיפר כי "קורה מדי פעם בשבתות שרכבים חונים על המסילה, שלא על פי החוק - זה אסור גם בשבת. זה מעכב את פתיחת קו הרכבת, והרכבות לא יכולות לעבור. אנחנו בדרך כלל קוראים לעירייה ולמשטרה, שבסמכותן לטפל באירועים מהסוג הזה. הפעם הגיע בעל הרכב אחרי 25 דקות של עיכוב. כמובן, ניתן קנס גבוה למי שחוסם נתיב תחבורה ציבורית".

עוד על הרכבת הקלה בירושלים
מ-1 בדצמבר משלמים על הרכבת הקלה
עובדי הרכבת הקלה פתחו בשביתה ללא הגבלת זמן
אבנים יודו לעבר הרכבת הקלה ואוטובוס בירושלים
הרכבת הקלה בירושלים תצא לדרך: בינתיים בחינם

(עדכון ראשון: 21:14, 19.11.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully