וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סב ביצע מעשים מגונים בנכדותיו במשך שנים

גלעד גרוסמן

13.11.2011 / 12:18

הנכדה הבכורה גילתה שהמעשים המיניים שביצע בה סבה נעשו גם לאחיותיה הקטנות. היא סיפרה על כך לאמה והתלונה הועברה לידי המשטרה. בתום דיון בבית המשפט שוחרר הסב למעצר בית בן 5 ימים

המשטרה עצרה בשבוע שעבר גבר בן 74 מירושלים בחשד שביצע עבירות מין בשלוש נכדותיו, במשך שנים ארוכות. החקירה נפתחה לאחר שאחת הנכדות, כיום כבת 30, התלוננה שהסב ביצע בה מעשים מגונים במשך כשמונה שנים, מאז שהייתה בת שמונה. בנוסף, הסב חשוד בביצוע מעשים מגונים בשתי אחיותיה הקטינות. ביום שישי הורה בית משפט השלום בירושלים לשחרר את הסב למעצר בית בן חמישה ימים.

מחקירת המשטרה עולה, כי לפני כשנה נודע לנכדה הבכורה שהסב תקף מינית גם את אחיותיה. היא סיפרה על כך לאמה, שפנתה לשירותי הרווחה, שהפנו את התלונה למשטרה. המשטרה החלה לחקור את הפרשה, וביום רביעי נעצר הסב. מהחקירה עולה כי המעשים שביצע לכאורה בוצעו בביתו של הסב, שם התגוררו הנכדות. לטענת המשטרה, הסב הודה בחקירתו בביצוע המעשים המגונים.

פרקליטו של הסב, עורך הדין אריאל עטרי, טען במהלך הדיון בהארכת מעצרו של הסב שהתלונות נגד האונס הן תוצאה של ניסיון של הנכדות לסחוט את הסב. מנגד, המשטרה טענה בדיון בבית המשפט כי לאחר שלבני המשפחה נודע על המעשים שביצע הסב, הוחלט שהסב ישלם לנכדות כדי לממן טיפולים עבורן בעקבות הנזק שנגרם להן ממעשיו.

עוד באותו נושא
סב מהדרום הורשע בביצוע מעשים מגונים בנכדתו
אישום: הסב אנס את ארבע נכדותיו הקטינות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully