וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב: אני כועס על מערכת המשפט, לא הקשיבו לטענותיי

רמי שני וגלעד גרוסמן

10.11.2011 / 12:30

אחרי שעיכל את פסיקת בית המשפט העליון שקבע כי ייאלץ לבלות שבע שנים מאחורי סורג ובריח, הביע הנשיא לשעבר משה קצב תרעומת על המערכת המשפטית. מקורבו: "אני חושש לחייו"

שי מכלוף

(צילום: דניאל בוק, גדעון צנטנר ושי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל)

לאחר שבית המשפט העליון דחה הבוקר (חמישי) את ערעורו של משה קצב, והותיר על כנה את החלטת בית המשפט המחוזי שהרשיעו בשני מעשי אונס ועבירות מין נוספות וגזר עליו שבע שנות מאסר, מתחיל הנשיא לשעבר להתרגל לעובדה שבשבעה בדצמבר הוא ייכנס לכלא. לאחר שקצב שב לביתו בקריית מלאכי, הגיעו לחזקו בני משפחתו וחברים.

נשיא המדינה לשעבר קצב הולך לכלא - סיקור מיוחד בוואלה!

פלדמן: "אי אפשר להשתית פסק דין רק על מהימנות"
א' ממשרד התיירות: "קצב קיבל העונש הראוי לו"
בשירות בתי הסוהר נערכים לקבל את "האסיר מספר 1"

חברו הטוב, דוד מוטעי, היה בין אלה שראו את הנשיא לשעבר אחרי שחזר לביתו. עם יציאתו מבית משפחת קצב, אמר מוטעי כי "משה קצב הטיח היום ביקורת קשה בבית המשפט על כך שערעורו לא התקבל, כשבית המשפט לא הקשיב לטענותיו. קצב אמר לי שהוא מאוד כועס על מערכת המשפט. אחרי ששאלתי אותו לשלומו הוא ענה לי ש'המערכת פה לדעתי הייתה צריכה להקשיב לכל הטענות שלי, אבל המערכת לא הקשיבה'.

משה קצב בבית המשפט , ערעור על פסק דינו, נובמבר 2011. דרור עינב
"זוהי בהחלט ביקורת נוקבת על התנהלות בית המשפט". קצב בכניסתו לבית המשפט, היום/דרור עינב

מוטעי הוסיף כי "זוהי בהחלט ביקורת נוקבת על התנהלות בית המשפט. למרות זאת הוקל לי כשראיתי עכשיו את משה, ראיתי אדם חזק, הוא אמר לי ששום דבר לא ישבור אותו". לפני כניסתו לבית משפחת קצב אמר מוטעי כי "אני מכיר את משה קצב שנים רבות ואני חושב שנעשה לו כאן עוול. אף אחד מהשופטים לא האזין לרחשי לבו ולא אמר שאולי יש משהו בדברים שמשה קצב אמר. אני מאוד חושש לחייו".

רבים מתושבי קריית מלאכי סבורים אף הם כי הצדק לא יצא לאור וכי קצב אינו אשם. "אני חושבת שלא מגיע לו מה שקורה לו. הוא בן אדם טוב", אמרה צעירה תושבת העיר. "אני חושבת, לצערי, שבסוף הוא ייכנס לבית סוהר. זאת בושה לעיר ולמדינה. כל העולם מסתכל עלינו עכשיו. היו צריכים לתת לו עבודות שירות וזה גם לא פייר כל המשפט הזה שהיה לו. למה המתלוננת נזכרה אחרי כמה שנים להתלונן נגדו? זה מבייש את התושבים ומשפיל. למה היא לא באה ואמרה את האמת מההתחלה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully