וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה: מעוז בירר ברשת "דרכים להשמדת ראיות"

גלעד גרוסמן

7.11.2011 / 13:00

מעצרו של החשוד ברצח הוריו הוארך בעשרה ימים נוספים. התביעה טוענת כי דניאל מעוז ניסה לבדוק אם אפשר "להעלים ראיות" עם אקונומיקה, ושהחליף את גרסתו לאורך החקירה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר; עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בירושלים האריך הבוקר (שני) בעשרה ימים נוספים את מעצרו של דניאל מעוז, הנאשם ברצח הוריו. לפי כתב האישום, מעוז דקר למוות את נח ונורית מעוז בביתם בשכונת רמות בירושלים. מעוז, שתואר בחקירתו כמהמר כבד, ככל הנראה ביקש לקבל לידיו את כספי הירושה של ההורים כדי לכסות חובות אליהם נקלע.

עוד על רצח הזוג מעוז
החברים סיפרו: דניאל "סיפר בדיחות בשבעה"
פתולוג העריך: ייתכן שאדם נוסף מעורב ברצח
האישום: דניאל ניקה באקונומיקה את הזירה

הקראת כתב האישום נגד דניאל מעוז, הנאשם ברצח הוריו, אוקטובר 2011. מגד גוזני
מעוז בבית המשפט לצד עורך דינו, אריאל עטרי/מגד גוזני

במהלך הדיון היום אמר נציג התביעה, עו"ד יובל קפלינסקי מפרקליטות מחוז ירושלים, כי אחיו הגדול של דניאל - גיא - העיד שהנאשם שאל אותו: "האם ניתן להעלים ראיות באמצעות אקונומיקה?". לדברי עו"ד קפלינסקי, מעוז אף בירר באינטרנט אמצעים להשמדת ראיות. כמו כן, בפרקליטות ציינו שמעוז החליף את גרסתו לאורך החקירה. מנגד, פרקליטו של מעוז, עו"ד אריאל עטרי, אמר שבזמן שהתביעה מייחסת לרעת מרשו את העובדה ששינה את גרסתו, הרי ש"רק הגרסה האחרונה מסבירה את כל הראיות שנאספו בתיק".

חיפש מידע על רצח משפחת פוגל באיתמר

מעוז, בן 28 מתל אביב, הכחיש את האישומים נגדו. על פי כתב האישום, הוא נקלע לחובות של מאות אלפי שקלים בעקבות הימורים במועדוני קלפים, והחליט לרצוח את הוריו כדי לזכות בכספי הירושה. בכתב האישום נכתב כי ביום הרצח, גלש מעוז באינטרנט, וחיפש מידע באתרים שונים בנוגע לרצח ולקבלת כספי ירושה לאחר רצח. בין היתר, גלש באתרים שתיארו מקרים של הורים שנרצחו על ידי ילדיהם. בנוסף, הוא חיפש מידע על רצח משפחת פוגל באיתמר, כדי לבדוק אם יוכל להסוות את מעשיו כרצח לאומני. מכתב האישום עולה בנוסף כי בערב הרצח, 14 באוגוסט, נסע מעוז מביתו בתל אביב לבית הוריו בירושלים, ולקראת השעה 23:00 נטל סכין מטבח, ודקר את אביו, שישב בסלון הבית. האב, נח, ניסה להיאבק בבנו וצעק לאשתו נורית להזעיק את המשטרה. נורית, שישבה בחדר השינה בקומה העליונה, מיהרה לרדת לסלון, אז ניגש אליה מעוז ודקר גם אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully