וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: שני בני אדם נהרגו בתקיפת צה"ל בעזה

ניר יהב

31.10.2011 / 8:42

ארגון פלסטיני זניח מסר כי שני ההרוגים הם פעילי הארגון והבטיח: "דמם לא נשפך לשווא, נגיב על הפשעים הישראלים". בכך עולה מספר הפלסטינים שנהרגו מאז ההסלמה ביום שבת ל-12

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר (שני) כי נמצאו גופותיהם של שני פלסטינים חמושים שנהרגו כתוצאה מתקיפה ישראלית במהלך הלילה ממזרח לעיר חאן יונס. השניים הם יוסף אבו עבדו ועלי עקאד, תושבי חאן יונס. בהודעה שפרסם ארגון פלסטיני זניח בשם "אל-אחראר" נמסר כי השניים הם פעילים בארגון. בנוסף הבטיח הארגון לנקום את מותם: "דמם לא נשפך לשווא. נגיב על הפשעים הישראלים". בכך עולה מספר הפלסטינים שנהרגו מאז ההסלמה ביום שבת ל-12.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
בוקר מתוח בדרום: ברוב הערים אין לימודים
צה"ל תקף חוליית שיגור בדרום הרצועה, מחבל נהרג
הרמטכ"ל המליץ על תקיפה אגרסיבית - נתניהו התנגד
פרשנות: ההסלמה בדרום - הקדמה למבצע גדול

דובר צה"ל אישר הלילה כי חיל האוויר תקף בדרום רצועת עזה חוליית מחבלים, שירתה רקטה לעבר ישראל. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר.

תושבי הדרום נהנו הלילה משקט יחסי, לאחר ששתי הרקטות האחרונות שנורו לעבר ישראל נפלו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול וחוף אשקלון סמוך לחצות. בשני המקרים לא דווח על נפגעים או על נזק. כאמור, זמן קצר אחר כך תקף חיל האוויר מטרות ברצועה.

תקיפה נוספת של חיל האוויר אירעה אתמול בשעות הצהריים, כאשר הותקפה חולייה שנערכה לשיגור רקטות מזרחית לרפיח שבדרום רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי התקיפה נעשתה על בסיס מידע מודיעיני על כוונה לבצע שיגור לעבר ישראל, וכי זוהו פגיעות במטרות התקיפה. על פי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, מחבל אחד נהרג בתקיפה, ואחר נפגע באורח קשה. עוד עולה מהדיווח, כי ההרוג הוא אחמד ג'רגון, בן 23 מגדודי ההתנגדות הלאומית - הזרוע הצבאית של החזית הדמוקרטית, בעוד שהפצוע הוא מפקד בכיר בזרוע.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully