וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו משדל את התלמידים: "הצביעו לים המלח"

ראש הממשלה ושר החינוך עושים מאמץ אחרון לגייס קולות להצבעה עבור ים המוות, בתחרות לקביעת שבעת פלאי הטבע של העולם. מול הנכס המקומי מתמודדים 27 מועמדים מובחרים מרחבי תבל

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: לשכת העיתונות הממשלתית)

בזמן שמצבו של ים המלח מוסיף להיות עגום, מפלס המים באגם ממשיך לרדת והמלונות שמסביבו נמצאים בסכנת הצפה, הממשלה עושה הבוקר (שלישי) מאמץ אחרון לגייס את תלמידי ישראל להצביע עבורו בקמפיין "שבעת פלאי הטבע של העולם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שידר היום "שיעור גאוגרפיה" מיוחד לכמה בתי ספר ברחבי הארץ, והדגיש את חשיבות ים המלח כ"אתר ייחודי בעולם", שראוי לזכות בתואר היוקרתי. בתום השיעור, התבקשו התלמידים להצביע במסרון עבור ים המלח, או להיכנס לאתר התחרות ולהצביע באמצעות טופס ההצבעה. האגם, שאותו העמידו להצבעה במשותף ישראל, הרשות הפלסטינית וירדן, מתמודד בשלב הגמר מול 27 אתרי טבע נוספים מכל רחבי העולם, בהם הגרנד קניון בארצות הברית, איי גלפגוס, שונית המחסום הגדולה לחופי אוסטרליה, נהר האמזונס בברזיל והר וזוב באיטליה. ההצבעה תינעל ב-11 בנובמבר, בשעה 11:11, ושבעת הזוכים יוכרזו בציריך שבשוויץ מאוחר יותר באותו יום.

גם שר החינוך, גדעון סער, שלח מסר אישי לתלמידים, וביקש מהם לבקר בים המלח "ולחוות את החוויה הייחודית" של האגם. לדבריו, "אני משוכנע שהלימוד בכיתה יהיה מעניין ועשיר, ואני ממליץ לכם לבקר בים המלח עם משפחותיכם ולחוות את החוויה יוצאת-הדופן של ביקור בים המלח, ובין היתר רחצה במצב ציפה, שאין כמוה בשום מקום אחר בעולם". הוא אמר כי "אין ספק שהכרה בינלאומית נוספת בים המלח ובייחודיותו תתרום רבות לתיירות" ולאפשרויות רבות נוספות לפתח את האגם וסביבתו.

עוד על ים המלח
משמר המפלס: נסיגת ים המלח האטה בחודש ספטמבר
צילומי העירום של ספנסר טוניק מנסים לקדם את האגם
הירוקים מאשימים: ”קמפיין מפעלי ים המלח - מעוות”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully