וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאורה ברקו למעצר בית: "מעט מידי מאוחר מידי"

6.10.2011 / 17:14

ליאורה ברקו נעצרה לאחר ששכנה מצא אמצעי לחימה בחדר הדוודים בבניין בו הם מתגוררים. על ברקו נאסר ליצור קשר ישיר או עקיף עם שכניה לבניין במהלך תקופת מעצר הבית

עורכת הדין לשעבר ליאורה ברקו, החשודה באחזקת אמצעי לחימה, שוחררה בצהריים (חמישי) למעצר בית בתנאים מגבילים. שופט בית משפט השלום ברמלה, הישאם אבו שחאדה, קבע כי ברקו תשהה במעצר בית לתקופה של עשרה ימים. כמו כן, קבע כי עליה להימנע מליצור קשר ישיר או עקיף עם מי מהדיירים בבניין מגוריה, למעט בני משפחה, למשך 20 יום.

עוד על מעצרה של ליאורה ברקו
פרקליטה של ברקו: "תנאי מעצר אישה קשים משל גבר"
מסמים לאמצעי לחימה: כך נפלה עורכת הדין ברקו
חשד: עו"ד ברקו הסתירה אמצעי לחימה בבניין מגוריה

ברקו חשודה שהסתירה אמצעי לחימה רבים בבניין בו היא מתגוררת ברחוב שלמה קפלינסקי בראשון לציון. שכנה של ברקו פנה למשטרה, לאחר שבעת שחיפש בחדר הדוודים בבניין, מצא תחמושת רבה, הכוללת טילי לאו, אקדחים, רימונים ולבנת חבלה. השחרור למעצר הבית התאפשר לאחר שהושגה הסכמה על כך בין המשטרה לבין סנגוריה של ברקו, עורכי הדין ירון ברזילי, תמיר סננס ושחר חצרוני. השניים ברכו על ההחלטה, אך מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה. "הצעד הזה הוא בבחינת מעט מדי, מאוחר מדי", מסרו. "צר לנו שבמדינת ישראל קודם כל עוצרים ואחר כך חוקרים - כאשר הדבר צריך להיות בדיוק הפוך".

החקירה נגד ברקו נמצאת בעיצומה. ביחידה המרכזית של מחוז מרכז, בפיקודו של נצ"מ יגאל בן שלום, אוספים כעת ראיות בניסיון לקשור את ברקו לאמצעי הלחימה שנמצאו בבניין. במעבדות המשטרה בודקים טביעות אצבעות וחומר DNA שנמצא על הציוד.

ביום שלישי ביקשו עורכי הדין מבית המשפט לשחררה למעצר בית וטענו כי מעצרה של אישה קשה שבעתיים מזה של גבר. במהלך הדיון ביקשה ברקו לדבר בפני בית המשפט, אמרה כי היא מבקשת להשתחרר למעצר בית והתחייבה למלא אחר כל תנאי שיציב בית המשפט: "לא הפרתי מעולם את אמון בית המשפט. ביליתי שנה שלמה במעצר בית ולא הפרתי את התנאים אפילו פעם אחת", אמרה. היא ציינה כי השהות בנווה תרצה קשה עבורה בשל עברה כעורכת דין פלילית. היום בקשתה נענתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully