וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם שדקר למוות חברתו: "אני אוהב אותך חזק"

גלעד גרוסמן

27.9.2011 / 12:53

ויטלי מיכלוב נאשם שדקר את אולגה סורינוב במהלך ויכוח ולאחר מכן נמלט מהמקום. הוא השאיר פרחים על גופתה ופתק בו כתב כי הוא אוהב אותה. הגופה אותרה רק שבוע לאחר הרצח

כתב אישום הוגש בצהריים (שלישי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה נגד ויטלי מיכלוב, תושב העיר בן 41, בגין רצח אולגה סורינוב, בת זוגו, לפני כשלושה שבועות. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב שמיכלוב הודה במעשים וסיפר כי ניסה לעזוב את הארץ ולשם כך רכש כרטיס טיסה לאוקראינה.

עוד על הרצח בפתח תקוה
מחדל חקירת הרצח בפתח תקווה: שוטרים הודחו מתפקידם
הותר לפרסום: התקשר להודיע על רצח זוגתו, המשטרה באה למחרת

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין אורי רינצקי מפרקליטות מחוז מרכז, התגוררו השניים יחד מחודש מאי כאשר מערכת היחסים שלהם לוותה בריבים תכופים על רקע קנאתו של הנאשם. במהלך ריב בין השניים בסוף חודש אוגוסט על רקע הרגלי העישון של המנוחה, נטל מיכלוב סכין מטבח דחף את סורינוב על המיטה ודקר אותה תשע פעמים בחזה ובמקומות אחרים בגופה. כתוצאה מכך היא מתה.

מכתב האישום עולה עוד, כי לאחר מכן שטף מיכלוב את הסכין ואת ידיו המגואלות בדם, עטף את המנוחה בכלי מיטה ושקיות זבל ועזב את הדירה. ביום למחרת קנה זר פרחים, חזר לדירה, הניח את הפרחים ליד הגופה ושם עליה פתק עליו כתב ברוסית: "אני אוהב אותך חזק מאוד".

זירת רצח בפתח תקווה, אדם רצח את בת זוגו, ספטמבר 2011. דרור עינב
מיכלוב נאשם שרצח והניח פרחים על גופתה של סורינוב. זירת הרצח/דרור עינב

גופתה של סורינוב התגלתה לאחר שבוע, לאחר שמיכלוב הזעיק את המשטרה. מיכלוב הודיע שרצח את בת זוגו לפני בדקירות סכין, ואמר כי הגופה נמצאת בדירת מגורים בפתח תקוה. הוא אף מסר למוקדנית הוראות כיצד להגיע למקום – וגם הודיע היכן נמצאים מפתחות הכניסה לבית. במקביל, התקבל במוקד המשטרה דיווח על אירוע אלים נוסף שאירע באותו רחוב ובאותו מספר דירה. שוטרי הסיור הסיקו שמדובר בבניין הסמוך, ושם עצרו בעל שתקף את בת זוגו.

למחרת התקשר שוב מיכלוב למשטרה, מפני שלא הבין מדוע עדיין לא הגיעו השוטרים לאתר את הגופה או לעצור אותו. רק אז, הגיעו החוקרים וצוותי ההצלה לדירה, ואיתרו את גופתה של סורינוב. מיכלוב אותר רק לאחר שבוע אצל בית חברו בבת ים. בעקבות המחדל הועברו מתפקידם קצין ומספר שוטרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully