וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים במשטרה: הנהג שדרס צעירה בתל אביב נמלט לצרפת

הרכב שדרס את לי זיתוני בת ה-25 נמצא בחניון של בניין מגורים בתל אביב. שכנתו של החשוד ראתה אותו יוצא מהבניין עם מזוודות. אמה של לי: "הכי קשה לדעת שהיא הייתה מוטלת על הכביש"

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו; עריכה: טל רזניק)

הרכב שדרס אתמול בבוקר (שישי) בתל אביב את הצעירה לי זיתוני, בת 25 מקיבוץ נווה-אור, ג'יפ מסוג BMW-X6 בצבע שחור משנת 2010 או 2011, נמצא אמש בחניון של בניין מגורים בעיר. על פי גורם המקורב לחקירה, הנהג הדורס, בעל אזרחות צרפתית, נמלט מיד לאחר התאונה לארץ מולדתו.

אחת משכנותיו של החשוד סיפרה שבסביבות 11:00 היא ראתה את החשוד, המתוגרר בבניין, יחד עם מספר גברים יוצאים מהבניין עם מזוודות. הפנס הקדמי של הג'יפ בצד של הנהג מנופץ וישנה פגיעה משמעותית במכסה המנוע.

עוד בנושא:
הצעירה שנדרסה בת"א: לי זיתוני מקיבוץ נווה-אור
המצוד אחר הדורס הנמלט מת"א נמשך - גם בפייסבוק
הדיווח הראשון: נדרסה למוות במעבר החציה בתל אביב

הג'יפ שדרס את לי זיתוני בתאונת פגע וברח בתל אביב. שי אוקנין
"אני מקווה שהנהג יתייסר עד יומו האחרון", אמרה דוברת הקהילה בקיבוץ בו גדלה לי. הרכב שנמצא על ידי המשטרה/שי אוקנין

אמה של לי סיפרה אתמול לחבריה שמה שהיה לה הכי קשה זו הידיעה שהשאירו את הבת שלה מוטלת על הכביש והמשיכו לנסוע.

דוברת הקהילה בקיבוץ נווה-אור, אילנה רינות, אמרה כי "אני מקווה שהנהג יתייסר עד יומו האחרון. כוחות המשטרה מוכרחים לעלות על עקבותיו", והוסיפה כי "השאלה הגדולה ביותר היא איזה עונש יקבל. אני מקווה שהוא יקבל עונש צודק, כזה שידרוש ממנו לשבת כמה שנים טובות בכלא".

לי הייתה בדרכה למכון הפילאטיס בו עבדה בתל אביב, כדי להעביר את השיעור של השעה 7:00 בבוקר כשנפגעה על ידי הרכב שנמלט. כתוצאה מפגיעת הרכב נפצעה לי באורח אנוש ופרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהגיעו למקום ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אולם רופא נאלץ לבסוף לקבוע את מותה.

השוטרים עמלו משעות הבוקר על חיפושים אחר הנהג הפוגע, ואף התחקו אחר מצלמות אבטחה אשר צילמו אותו לאורך מסלול מנוסתו ברחבי תל אביב, וכן הפנו משאבים לחקירה במישור המודיעיני. גם חבריה של לי סייעו בחיפושים, ואף פנו לאזרחים בפייסבוק שיחפשו אחר הנהג ורכבו וביקשו מכל מי שהיה עד לתאונה להתקשר למשטרה על מנת לסייע לאתרו.

השתתף בהכנת הידיעה: קובי דוד

(עדכון ראשון: 23:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully