וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נלאית: הולנדית התקשרה לחבר 65,000 פעמים

האיש, המכחיש כי מדובר בבת זוגו, הגיש תלונה על הטרדה, וה"סטוקרית" נעצרה בשבוע שעבר. השבוע שוחררה בערבות, בתנאי שלא תתקשר אליו. אך היא לא התאפקה, התקשרה שוב - והוחזרה למעצר

החיזור האובססיבי הגיע לבית המשפט: אשה הולנדית שהתקשרה לבן זוגה 65,000 פעמים בשנה שעברה - ממוצע של 178 שיחות ביום - עומדת כעת לדין באשמת הטרדה, לאחר שהאיש התלונן בחודש שעבר במשטרה על השיחות, שאליהן נלוו גם אינספור הודעות טקסט ואימיילים. כך מדווחים כלי התקשורת במדינה.

לדברי פרקליטיה של האשה בת ה-42, תושבת רוטרדם, היא הייתה מצויה במערכת יחסים עם המתלונן, תושב האג בן 62 - אך הוא הכחיש זאת. לאחר הגשת התלונה, עצרה המשטרה את האשה, והחרימה כמה טלפונים סלולריים ומחשבים מביתה.

בדיון שנערך השבוע בתיק בבית המשפט בהאג, הסכימה השופטת לאפשר את שחרורה של הנאשמת בערבות, בתנאי שלא תיצור קשר עם המתלונן. ואולם, על פי דיווח כתבת ה-BBC בהולנד, היא כנראה לא יכלה להתאפק, ושעות ספורות לאחר השחרור - התקשרה אליו שוב. בעקבות זאת היא הוחזרה אחר כבוד למעצר. אתמול (רביעי) היה אמור להיערך דיון נוסף במשפט, אך הוא נדחה בינתיים, שכן הוחלט להרחיב את ההרכב לשלושה שופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully