וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל מור לא ישתחרר ממעצר הבית לחתונת חברו הטוב

גלעד גרוסמן

14.9.2011 / 10:44

בבקשתו הסביר מור, הנאשם בדריסתו של שניאור חשין, כי מדובר בחבר שקרוב אליו "כמו אח". הפרקליטות הביעה דאגה מכך שמדובר באירוע בו יהיה אלכוהול והתנגדה לשחרור. משפחתו: מקבלים ההחלטה

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה דחה היום (רביעי) את בקשתו של טל מור, הנאשם בהריגתו של שניאור חשין, לצאת ממעצר בית כדי להשתתף בחתונת חברו. עם זאת, בית המשפט החליט להקל בתנאי המעצר, וקבע שיותר למור לצאת להתאווררות בת ארבע שעות פעמיים בשבוע.

עוד על משפטו של טל מור:
"הבכי של טל מור על דוכן העדים - הצגה מושלמת"
מור העיד: "לא ידעתי שבכלל פגעתי במישהו", ופרץ בבכי
אלמנת שניאור חשין תובעת 2.5 מ’ שקלים מטל מור

הנהג טל מור החשוד בדריסת שניאור, בנו של מישאל חשין. ורד פיכמן, ג'יני
מה שברור לנו לפעמים לא ברור לבית המשפט. טל מור עם הוריו/ג'יני, ורד פיכמן

פרקליטות המדינה הודיעה עם בקשתו של מור להשתחרר לחתונה כי היא מתנגדת לבקשתה. בתגובת הפרקליטות נכתב כי "לא נהוג לאשר לצאת לאירוע של מי שאינו קרוב משפחה מדרגה ראשונה". עוד נכתב, כי הנגישות לאלכוהול במהלך האירוע, על רקע המיוחס למור בכתב האישום, הקשתה עוד יותר על בית המשפט להיענות לבקשה.

אביו של טל, איציק מור, אמר לאחר הדיון כי "קיווינו שתהיה לו אפשרות להיות בחתונה של חבר שהוא יותר אח מחבר, החבר הכי קרוב אליו. אני לוקח את ההזדמנות לאחל לחבר מזל טוב ושיהיה לו חיים טובים וזה הכל וחבל שהאח שלו לא יהיה בחתונה שלו אבל זו החלטה של בית משפט ואנחנו נכבד אותה. מה שברור לנו לפעמים לא ברור לבית המשפט. זו לא מסוכנות, אבל כך הייתה ההחלטה, אין לנו מה להגיד, חיכינו חודשים להחלטה הזו ועכשיו אנחנו מחכים להכרעת דין".

פרקליטו של מור, עו"ד שאדי סרוג'י, אמר כי "בית המשפט קיבל חלק מהבקשות של הנאשם לצאת ממעצר הבית להתאווררות מספר שעות בשבוע ובנוסף לבקר את משפחתו באזור המרכז. בית המשפט דחה את הבקשה לאפשר לצאת לחתונת חבר טוב שלו ואנו מכבדים את החלטת בית המשפט. בית המשפט כתב בהחלטתו שמאשרים יציאה לחתונות רק לבני משפחה מדרגה ראשונה ולא לחברים, אך במקביל אפשר לו לצאת מספר שעות להתאווררות, דבר שיקל עליו את תנאי המעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully