וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסכם, הבוררות והסחיטה - כך הסתבכה מרגלית צנעני

גלעד גרוסמן

29.8.2011 / 12:11

בתחילה היא קישרה בין אמרגנה לכוכב עולה בזמר המזרחי, אחר כך הסתכסכה עם האמרגן והשניים פנו לבוררות. משם עברה לאיומים ועירוב עבריינים ב"כוכב נולד". פרשת מרגול - כך זה קרה

דניאל בוק

צילום: נועם אשל, דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק
קריינות: אביב אברמוביץ')

סחיטה באיומים של אמרגנה, עירוב עבריינים בתוכנית הריאליטי המצליחה "כוכב נולד", חבירה לגורמים בכירים בעולם התחתון ופנייה לבורר שיפתור מחלוקת עם אותו אמרגן – בכל אלו עסקה הזמרת מרגלית צנעני בזמן שצפיתם בה על המסך הקטן כשופטת ב"כוכב נולד" - כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (שני) נגדה בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

עוד על פרשת מרגול:
אישום נגד מרגלית צנעני: "עירבה עבריינים בכוכב נולד"
העבריין שלום דומרני שוחרר ממעצר
המפכ"ל: "צנעני נעצרה משיקולים מקצועיים נטו"

על פי כתב האישום, הפרשה החלה במהלך שנת 2009 אז הכירה צנעני את הזמר עומר אדם בעקבות עבודתה ב"כוכב נולד" ונוצר קשר בין אדם לאמרגן שלה, אסף אטדגי, שהפך לאמרגנו של אדם. בין אטדגי לאדם סוכם כי האמרגן יקבל 30% מהכנסותיו של אדם וזה יעביר אליה מחצית מהכנסות אלו (15% מכלל ההכנסות של אדם). בתחילת 2010 נתגלעה בין צנעני לאטדגי מחלוקת בנוגע לחלוקת ההכנסות ביניהם. כתוצאה מכך ביקש אטדגי להשתחרר מייצוגה של צנעני ולקנות את חלקה בהכנסותיו של עומר אדם.

בחודש דצמבר האחרון פנו השניים לבורר שקבע כי ההסכם יישאר על כנו - אטדגי ימשיך לייצג את צנעני וימשיך להעביר אליה את חלקה מהכנסותיו של אדם. חרף הבוררות, סרב אטדגי לחתום על הסכם וכתוצאה מכך פנתה צנעני לאיש המוזיקה הים-תיכונית ירון אילן, וביקשה ממנו שיקשר בינה לבין העבריין שלום דומרני, חברו של אילן, במטרה שזה יפעל לפתרון הסכסוך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מיכאל הוא עוקר שיניים לפרנסתו"

לאחר מכן, נפגשו דומרני, צנעני ואילן בביתו של דומרני ושוחחו על הסכסוך. זאת לאחר שצנעני איבדה את אמונה באטדגי וסברה כי אינו מדווח לה על הכנסותיו האמתיות של אדם, לכן ביקשה שבנה אסף לביא-צנעני יעבוד בצמוד לאטדגי כדי שייפקח על עבודתו עם אדם. עוד סברה צנעני כי אטדגי איננו מתייחס בצורה ראויה לב?נה, אינו נותן לו ולמקורביה כרטיסים חינם להופעות ומעדיף לקדם את אדם על פניה. בעקבות זאת, נכתב באישום, החליטה צנעני לפנות למיכאל חזן, מאנשיו של העבריין עמיר מולנר, אותו הכירה כאדם "המזרה אימה על כל סביבתו" ו"עוקר שיניים לפרנסתו", וזאת בכדי ש"ישמש לה גב" בסכסוך מול אטדגי.

בפרקליטות טוענים כי השניים החליטו לסחוט את אטדגי ולהפחידו. צנעני, כך נטען, נהגה לומר שהיא מקורבת לחזן, וזאת כדי להפחיד את אמרגנה. היא גם נהגה להגיע למקום עבודתו של חזן ב"שוק השכונה" ברמת גן ולעדכנו בפרטי הסכסוך. עוד נטען כי במשך מספר חודשים איים חזן על אטדגי, דרש ממנו לארגן לב?נה של צנעני ולחבריו הופעות פרטיות של אדם וכן כרטיסים בחינם להופעותיו הפתוחות.

בכתב האישום מפורטת שורה של איומים שהשמיע לכאורה חזן בפני אטדגי וכן איומים של צנעני שעל פי כתב האישום התקשרה לאטדגי ואמרה לו "תיזהר בכבודו ולא יקרה שום דבר. עם מיכאל אתה צריך להיזהר, תשמע, זה לא הפרסי מנתניה". במקרה אחר הגיעה צנעני לביתו של חזן, התקשרה לאטדגי ואמרה לו "הוא רותח עליך, הוא אומר שפגעת בכבוד שלו ועשית אותו קטן, אני מפחדת, הוא רותח ברמות מפחידות, אמא'לה". במקרה נוסף, התקשרה צנעני שוב לאטדגי ואמרה לו: "אל תעשה לי צרות עם מיכאל, מה אני צריכה שואת עולם בגללך. אתה עושה שגיאות חמורות ביותר. מי ש'מתחרווט' נופל בפח". עוד נטען כי העבירה מסרים מאיימים לאטדגי באמצעות האמרגן יוסי בן-דוד, חברם המשותף.

ניקדה המתמודדים לפי הוראות מחזן

עוד נטען בכתב האישום, כי בעקבות האיומים אטדגי התחיל לנהל את ענייני עומר אדם על פי גחמותיה של צנעני ומסר עשרות כרטיסים להופעות למיכאל חזן בשווי אלפי שקלים. עוד נטען כי בתמורה למעשי האיום נגד אטדגי, נעתרה צנעני לבקשות של חזן ובין השאר ניקדה את הציון שנתנה כשופטת ב"כוכב נולד" למתמודדת אורטל אדרי. בהתאם לדרישות של חזן, ציינה את שמו של האסיר שגיב טיירי בשידור חי בתום ביצוע שיר של המתמודד לירון רמתי ואמרה "מה אתה חושב ששגיב טיירי היה אומר על זה?".

בנוסף, נטען כי צנעני פעלה כדי לבסס את מעמדו של חזן כאמרגן של אמנים וששלום דומרני יעמוד מאחוריו באופן סמוי. צנעני אמורה היתה לגייס את מתמודדי "כוכב נולד" למשרד האמרגנות החדש של חזן. צנעני הבהירה כי מכיוון שמתמודדי הגמר חתומים כבר אצל הפקת התוכנית מבעוד מועד, היא איננה יכולה להחתימם בגלוי, אולם "תסייע מהצד למהלך זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully