וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "משתדלים להמשיך בשגרה, למרות הכל"

21.8.2011 / 17:22

הפועל ב"ש ערכה אימון בקרית שלום בשל המצב הביטחוני, המאמן: "אבלים על מות יוסי שושן". אילוז: "עצוב לעזוב את העיר"

ברני ארדוב

הפועל באר שבע הייתה אחת הנפגעות העיקריות הגדולות בספורט הישראלי מהמצב המתוח בדרום בסוף השבוע האחרון. משחקה של הקבוצה מבירת הנגב מול בית"ר ירושלים, שהיה אמור להתקיים במסגרת המחזור הראשון בליגת העל, נדחה למועד אחר בשל המצב הביטחוני בדרום. בשל כך, הוזמנה הקבוצה של ניר קלינגר לערוך אימון במתחם קרית שלום בתל אביב, בו ערכה היום (ראשון) אימון בראש מעט יותר שקט.

לאריה קינגסטון, קשרה הגנאי של הפועל באר שבע, התייחס לאירועים בדרום ואמר: "היו ימים קשים מאוד. זה כמו גיהנום. ראיתי דברים שלפני כן ראיתי רק בסרטים ולא בחיים האמיתיים. אני מרגיש לא בנוח, אבל אני מקצוען ולכן החלטתי להישאר כאן. אני מקווה שהמצב יישאר כך רק כמה ימים ויעבור. אתמול, כשיצאתי לאכול, ראיתי טיל בשמיים ועקבתי אחריו באוויר ואחרי דקה הוא התפוצץ והיה רעש. הייתי בהלם".

מאמן הקבוצה ניר קלינגר התייחס קודם כל למותו של יוסי שושן, מאמן השוערים בקבוצת הנוער של המועדון: "אנחנו אבלים על אובדן בן אדם יקר ומביעים את צערנו. זה לא פשוט, אבל צריך להמשיך הלאה ואנחנו משתדלים להמשיך בשגרה שלנו, שכוללת אימונים ומשחקים. בשבת נשחק מול סכנין בחוץ ונתאמן טוב לקראת המשחק". קלינגר התייחס לאפשרות שאחד מהזרים יעזוב בשל המצב הביטחוני: "בינתיים לא דיברו איתי על עזיבה, אבל אני חושב שזה לא יגיע למצב כזה ואם חלילה כך, נדע להתמודד עם העזיבה".

קפטן הקבוצה אביתר אילוז אמר: "עצוב לעזוב את העיר וזה משהו לא טבעי, אבל אין לנו ברירה. זה הכדורגל וצריך להישמע להוראות הקבוצה ולהיות מקצוענים. אנחנו קודם כל משתתפים בצערה של משפחת שושן על מותו של יוסי, שהיה איש מוכר ואהוב ברחוב הבאר שבעי ובמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully