וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרי רק נכנס למרוץ הרפובליקני - ומוביל בגדול

בסקר עדכני בין המועמדים הרפובליקנים לנשיאות, זכה מושל טקסס, שרק בשבת הכריז על מועמדותו, לניצחון סוחף עם 29% - והותיר הרחק מאחור את האיש שהוביל עד כה, מיט רומני, עם 18% בלבד

חדשות רעות למיט רומני: מושל מסצ'וסטס, שעד סוף השבוע האחרון הוביל את הסקרים בין מועמדי המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, מוצא עצמו לפתע בפיגור ניכר אחרי האיש שרק בשבת הכריז רשמית על מועמדותו, וטרף לגמרי את הקלפים: מושל טקסס, ריק פרי.

בסקר של מכון רסמוסן שפורסם הלילה (רביעי), זוכה פרי ל-29% תמיכה מקרב מצביעי המפלגה, ואילו רומני משתרך הרחק מאחור עם 18% בלבד. אחריהם באים שני המנצחים הגדולים של בחירות הדמה שנערכו בסוף השבוע האחרון באיווה - מישל בכמן עם 13% ורון פול עם 9%. עוד שברי אחוזים התפזרו בין יתר המועמדים - ניוט גינגריץ', הרמן קיין, ריק סנטורום וג'ון האנטסמן.

לקראת בחירות 2012 בארה"ב - עוד כותרות:
התייאש מהר: פולנטי פרש מהמרוץ לנשיאות
בכמן ניצחה בבחירות-דמה, פרי נכנס למרוץ
יום הולדת 50 לאובמה: קיבל במתנה כסף לקמפיין
רפובליקנים 2012: הלו, מישהו פה רוצה להיות נשיא?

מושל מדינת טקסס, ריק פרי. רויטרס
הישג גדול למרות ההתבטאות מעוררת המחלוקת. ריק פרי/רויטרס

פרי בן ה-61 זכה להישג המרשים למרות שכבר הצליח להסתבך השבוע באמירה מעוררת מחלוקת שהצליחה לגרום לכמה גבות להתרומם. במהלך ביקור במדינת איווה, תקף פרי ביום שני בחריפות את נגיד הבנק המרכזי, בן ברננקי, ואף רמז כי אם הנגיד יחליט להדפיס עוד כסף עד הבחירות בשנה הבאה, הדבר עשוי להיחשב ל"בגידה במולדת".

"אם הבחור הזה ימשיך להדפיס כסף", אמר פרי, "אז חבר'ה, אני לא יודע איך אתם כאן באיווה הייתם מגיבים - אבל אצלנו בטקסס הוא היה זוכה ליחס מכוער למדי". הדברים הבוטים זכו לגינוי אף מכיוונן של דמויות בולטות במחנה הרפובליקני, כגון יועצו לשעבר של הנשיא בוש, קארל רוב.

הסקר האחרון בדק גם מה היו התוצאות בבחירות הכלליות לנשיאות, אם הנשיא ברק אובמה היה מתמודד עם מועמד רפובליקני "גנרי" כלשהו - וגילה כי אובמה היה מפסיד, בפער של 43% מול 46%. יש לציין כי מדובר בעלייה של 1% לאובמה, לעומת סקר דומה שנערך בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully