וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב: בן ה-16 מאשדוד שהוגדר כנעדר שב לביתו

ישראל חננאשוויילי בן ה-16, שיצא אתמול מביתו שבאשדוד ומאז אבד הקשר עימו, שב הערב לביתו כשהוא בריא ושלם. המשטרה עדיין בודקת מהן הנסיבות שהובילו להיעלמותו

ישראל חננאשווילי, הנער בן ה-16 מאשדוד שהוגדר כנעדר, שב הלילה (שבת) לביתו כשהוא בריא ושלם. חננאשווילי יצא ביום חמישי מביתו ומאז נעלמו עקבותיו. משפחתו הגישה תלונה במשטרה, ובעקבות הפרסומים על החיפושים אחריו הוא יצר קשר עם קרוביו. המשטרה עדיין בודקת מהן הנסיבות שהובילו להיעלמותו.

בתחילת החודש ביקשה המשטרה את עזרת הציבור בחיפושים אחר אדם נוסף שטרם אותר. האיש, חיים עדני, בן 52, יצא מבית אמו שבגן יבנה וטרם חזר. הוא סובל מאלצהיימר, ומתקשה להתמצא במרחב. בני משפחתו והמשטרה פנו לתקשורת, וסיפרו כי "הוא כלל לא נראה מוזנח, ולכן אי אפשר לראות עליו שהוא אינו ככלל האנשים". הם אמרו כי "חיים לא יבקש עזרה, וכלל אינו נראה כמי שזקוק לעזרה".

עקבותיו של עדני נעלמו לאחר שיצא מבית אמו בתום ארוחת יום השישי. "קראנו לו, אך הוא החל לרוץ ופנה לכיוון הבית", סיפר אחיו. "בגלל מצבו, יש לו שלושה צירים שעליהם הוא נע. הוא מכיר אותם והולך בהם, לעתים עשרות פעמים ביום". עוד סיפרו בני משפחתו כי גם לפני כמה שבועות נעלם חיים, ונמצא כעבור זמן-מה באשקלון, לאחר שעלה לטרמפ מסיבה לא ברורה. המשטרה, לפיכך, הרחיבה את החיפושים אחריו לאזורים נרחבים יותר. הוא טרם אותר.

הדיווח על החיפושים אחר חננאשווילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully