וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלושה גברים התעללו מינית בכ-30 ילדים בי-ם

גלעד גרוסמן

1.8.2011 / 15:23

המשטרה עצרה שלושה חרדים על סף הפיגור השכלי, בחשד שביצעו מעשי סדום בכ-30 ילדים בגילאי 5-10 בירושלים. על פי החשד, את חלק מהמעשים הם ביצעו יחדיו. מעצרם הוארך בשלושה ימים

סיפור מצמרר נחשף בירושלים: המשטרה התירה היום (שני) לפרסום כי שוטרי תחנת לב הבירה עצרו אתמול שלושה גברים חרדים בני 67, 47 ו-44, תושבי העיר, בחשד שביצעו מעשי סדום, מעשים מגונים והתעללות בכ-30 ילדים בגילאי 5-10 אותם הכירו ככל הנראה באזור מגוריהם.

השלושה, שנמצאים על סף פיגור שכלי, חשודים שנהגו לפתות את הילדים להיכנס לביתו של אחד החשודים ושם ביצעו בהם את המעשים החמורים. על פי החשד, המעשים בוצעו ככל הנראה בחודשים האחרונים וחלקם אף בוצעו בצוותא. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרם של השלושה בהסכמת הצדדים בשלושה ימים.

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי שמייצגים את אחד החשודים אמרו לוואלה! חדשות, כי הם מכחישים את החשדות. "מדובר בחקירה ראשונית. כדרכן של פרשות מסוג זה, זה מתחיל ברעש גדול".

פרקליטו של חשוד נוסף, עורך הדין רועי פוליטי, אמר כי "אין בדברים ממש. החשדות של המשטרה לא מתקבלות על הדעת והן גם מוכשות על ידי מרשי. אנו ממתינים להתבהרות התמונה והפאניקה הציבורית כדי לסיים את הפרשה".

עוד באותו נושא:
חשד: ביצע מעשה סדום בבן 12 הסובל מפיגור בחדרה
אישום: חולה צהבת תקף מינית קטינים במשך 15 שנה
שני גברים התעללו מינית בילדיהם - ונשלחו למאסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully