וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רכב נגנב מול המצלמות, המשטרה לא עשתה דבר

4.7.2011 / 16:00

רכבו של יעקב בינת נגנב מרחוב סואן בת"א, לפני יותר משנה. מצלמות של בית עסק מקומי אמנם תיעדו את הגנבים בעת המעשה, אך המשטרה עדיין לא מצליחה לאתר אותם או את הרכב הגנוב

יח"צ - חד פעמי

(עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ')

היה זה יום עסקים שגרתי עבור יעקב בינט מבית שמש, שהסתיים בפגישה שערך ברחוב יהודה הלוי בתל אביב. סמוך לשעה 19:00, נכנס יעקב לפגישה, וכשיצא, שעתיים לאחר מכן, גילה כי רכבו אינו נמצא במקום בו חנה. לאחר שווידא עם עיריית תל אביב כי רכבו לא נגרר לחניון, הוא חייג למשטרה, ודיווח על הגניבה. בינת אמר למוקדן המשטרה כי הוא מבחין במצלמת אבטחה ברחוב, שניצבת באזור בו נגנב הג'יפ. בבירור שערך מול בעל העסק שהתקין אותה, התברר כי מאותה חנייה בדיוק נגנבו בעבר מספר כלי רכב ואופנועים. בעל העסק העביר את הסרטון מהמצלמה ליעקב, והוא מסר אותו לידי המשטרה.

הגנבים המתועדים בסרטון פעלו כיחידה מקצועית ויעילה. הג'יפ נפרץ ונגנב בתוך פחות משבע דקות, לא לפני שאחד מהם סייר ברחוב כדי לבדוק שאין שוטר במקום. העוברים והשבים לא הבחינו כלל בחבורת הגנבים שניתקו את מערכת ההתנעה מהאימובילייזר, והחלו לדחוף את הג'יפ במורד הרחוב.

יותר משנה עברה מאז התקרית, ובינת טוען כי המשטרה זלזלה במקרה. "החוקרים בתחנת דיזינגוף שישבו מולי כמעט נרדמו לי מול העיניים. הרי הוגשה תלונה, ורואים את הגנבים בסרט - אבל לא קיבלתי לא טלפון ולו מכתב אחד מהמשטרה מאז המקרה. איך יכול להיות שהג'יפ הכסוף שלי נגנב מלב תל אביב בשעה עמוסה בכבישים, ואף אחד במשטרה לא מצליח לעשות כלום?", אמר בזעם.

מהמשטרה טרם נמסרה תגובה.

לפנייה לכתב: bobi1979@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully