וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות של תאיר ראדה: "מכפישים אותנו ביו-טיוב"

עידן אבני

17.5.2011 / 16:00

שתי חברותיה של תאיר ראדה, הנערה שנרצחה בבית ספרה לפני ארבע שנים וחצי, התלוננו במשטרה: בסרטון שהועלה ליו-טיוב נטען שאנו יודעות מי עומד מאחורי הרצח ושומרות על שתיקה

שתי חברותיה של הנערה תאיר ראדה שנרצחה לפני ארבע שנים וחצי הגישו תלונה לפני מספר ימים במשטרת גולן בקצרין לפיה בסרטון שהועלה לאתר יו-טיוב נטען כי הן יודעות מי רצח את תאיר ושומרות על קשר שתיקה. התלונה הועברה לטיפול מפלג ההונאה במחוז הצפוני, שם חוקרים בין היתר עבירות מחשב. מחקירה ראשונית עולה, כי אלמוני הצליב קטעי ראיונות של השתיים במספר ערוצי טלוויזיה וכן עדויות שנתנו בבית המשפט וערך אותן לסרטון.

"החקירה עדיין רק בראשיתה. פנינו גם לאתר יו-טיוב שנמצא בבעלות אמריקאית וביקשנו חלק מהסרטונים אשר הועלו לאתר, הוסרו והועלו שוב", אמר סגן מפקד מפלג ההונאה במחוז הצפוני, פקד ארז יהודה בשיחה עם וואלה! חדשות, "אנחנו רוצים לבדוק מי הפיץ את הסרטונים ומה המניע שלו".

ראדה נרצחה ב-6 בדצמבר 2006 בבית הספר נופי גולן, בו למדה. ב-14 בספטמבר אשתקד הורשע ברצח רומן זדורוב, שעבד בבית הספר באותה העת ונידון למאסר עולם. בחודש אוקטובר האחרון הגישו עורכי דינו של זדורוב, דוד וגליל שפיגל לבית המשפט העליון ערעור על הרשעתו. "אנחנו מקווים שבית המשפט העליון יקרא את הכמויות העצומות של החומר, ממנו ניתן להבין עד כמה הכרעת הדין בעניינו של זדורוב היא עגומה", אמרה אז עו"ד גליל שפיגל. "הכרעת דין שחיפשה את ההרשעה מבלי לבחון את הנסיבות שמעלות בספק רב את הרשעתו של מרשנו. יש לנו אמונה רבה בבית המשפט העליון שממנו יצא הצדק האמיתי של זדורוב אל האור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully