וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקר בעל אולם השמחות בפ"ת הורשע בהריגה

12.5.2011 / 12:01

אביב בן בסט, שהואשם בתחילה ברצח בעל אולם השמחות רועי ברינג, הודה בהריגתו במסגרת הסדר טיעון. עם זאת, לא הושגה הסכמה באשר לעונש, והתביעה תבקש להשית עליו 15 שנות מאסר

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה הרשיע היום (חמישי) את אביב בן בסט, שהודה במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של בעל אולם השמחות "דל וינו" בפתח תקוה, רועי ברינג, לפני כשנה וחצי. במקור הואשם בן בסט ברצח, אולם בשל קשיים ראייתיים הסכימה הפרקליטות לחתום על הסדר טיעון, שבו הומר סעיף האישום להריגה. התובע, גיא רוזנצווייג, אמר בדיון כי הפרקליטות תבקש לגזור על בן בסט 15 שנות מאסר, ואילו פרקליטו של בן בסט, עו"ד אשר חן, יטען באופן חופשי לעונש. הדיון בטיעונים לעונש נדחה לחודש הבא, וזאת כדי ששירות המבחן יוכל לבצע תסקיר לבן בסט, וכן תסקיר נפגע למשפחתו של ברינג.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין גל רוזנצוויג מפרקליטות מחוז מרכז, בסוף החודש שעבר נכח בן בסט בחתונה באולם, שהיה בבעלות המנוח. סמוך לשעה 00:30, במהלך הריקודים באולם, דרך אחד המוזמנים על אחד מחבריו של בן בסט. בעקבות זאת התפתחה קטטה, שגלשה אל מחוץ לאולם. ברינג יצא החוצה בניסיון להרגיע את הניצים, ותוך כדי כך חיבק את אחד המתקוטטים והלך עמו לצידה המרוחק של חניית האולם, שם גער בו בצעקות. בינתיים נטל בן בסט סכין בעלת להב של 25 סנטימטרים מהמטבח ויצא בריצה מהאולם.

קשיים ראייתים לתביעה

בשלב זה התפתח עימות פיזי בין ברינג לחברו של בן בסט. בן בסט התקרב בריצה לברינג, שלף את הסכין שהחביא ודקר את ברינג פעמיים, במותן ובבטן, וקרע לו את אבי העורקים הראשי. ברינג עוד הספיק לומר: "אתה הקטנצ'יק עם הלבן ראיתי אותך", לפני שהתמוטט. בן בסט נמלט מהמקום תוך שהוא משליך את הסכין. ברינג פונה לבית החולים, שם למרות מאמצי הרופאים, מת כעבור ארבע שעות מפצעיו.

במהלך הדיונים במשפט גילתה כאמור הפרקליטות קשיים ראייתיים, כשבין היתר הפתולוג מטעם התביעה, שהעיד פעמיים במהלך הדיונים, חזר בו מקביעתו כי בן בסט הוא זה שביצע את הדקירה הקטלנית. בפרקליטות ניהלו בתקופה האחרונה מגעים עם עו"ד חן, המייצג את בן בסט, כשאלמנתו ואמו של ברינג, קרן וירדה, התנגדו להסדר הטיעון מכיוון שאינו כולל עונש מוסכם וממושך. למרות זאת, הפרקליטות החליטה כאמור לחתום על ההסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully