וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את בנותיה של בת זוגו מאז היו בנות 8

17.4.2011 / 17:32

בן 53 מאזור המרכז מואשם כי ביצע עבירות מין בבנותיה של בת זוגו מנישואיה הקודמים. לפי כתב האישום, הוא ביצע את המעשים במשך שלוש שנים מאז היו הילדות בנות 8

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש ביום שישי כתב אישום נגד גבר בן 53 מאזור המרכז, הנאשם שבשלוש השנים האחרונות אנס וביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בבנותיה של בת זוגו, מאז היו בנות 8. המעשים התגלו לאחר שבת הזוג תפסה אותו מציץ במקלחת לבתה בת ה-19.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גלעם אלירם מפרקליטות מחוז תל אביב, התגורר הנאשם בשלוש השנים האחרונות עם האם וארבע בנותיה מנישואים קודמים. הנאשם ניצל מצבים בהם שהו הוא ובת זוגו במיטה, יחד עם שתי הבנות הצעירות, כדי לבצע בהן שורה של עבירות מין. הוא גם נהג לפגוע בבנות בעת שאמן היתה במקלחת, או כאשר העיר אותן בבוקר. לפי כשבוע וחצי תפסה האם את הנאשם, בעת שהציץ מבעד לחור המנעול בזמן שאחותן של הבנות היתה עירומה במקלחת .

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי הנאשם הודה במעשים, התנצל בפני האם והבנות, ואף הביע נכונות להיעזר בטיפול אם יידרש לו. אולם, בחקירתו במשטרה אמר כי התנצל רק כדי לסיים את הוויכוחים ביניהם. "מעשי המשיב מצביעים, לכאורה, על נטייה לפדופיליה ודחף מיני כלפי קטינות. הדעת נותנת כי המשיב, אם ישוחרר, עלול לפגוע מינית באורח קשה בקטינות נוספות", נכתב בבקשת המעצר. "יוצא אפוא כי המשיב, מהווה סכנה לנערות צעירות ולקטינות, וסכנה זו אינה מוגבלת אך לבנות ביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully