וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: תושב טובא-זנגרייה נורה למוות

עידן אבני

13.1.2011 / 20:21

צעיר בן 25 נורה ברחוב בכפר טובא-זנגרייה בגליל העליון. צוות של מד"א ניסה לבצע בו החייאה אך מותו נקבע בבית החולים. במשטרה מעריכים: סכסוך בין שתי משפחות בכפר

חשד לרצח בצפון: תושב טובא-זנגרייה בן 25 נורה הערב (חמישי) למוות בכפר. צוות של מד"א שהוזעק למקום מצא את הצעיר כשהוא מוטל ברחוב במצב אנוש, אולם כעבור זמן קצר הצעיר שנורה מת מפצעיו בבית החולים זיו בצפת. כוחות רבים של תחנת ירדן בראש פינה והיחידה המרכזית של מרחב הגליל הגיעו למקום ופתחו בחקירה. במשטרה מעריכים כי היורה משתייך למשפחה שמסוכסכת עם משפחתו של הצעיר שנורה למוות.

מנהל מגן דוד אדום במרחב ירדן, אלי פרץ, סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה על צעיר ירוי בכפר. צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום מצא אותו כשהוא ירוי בחזה. הצוות התחיל להעניק לו טיפול ראשוני ומקביל לפעולות ההחייאה פינה אותו לבית החולים בצפת, שם הוא מת מפצעיו".

דובר מרחב גליל במשטרה, רב פקד ערן שקד מסר כי "אנחנו מעריכים שמדובר בסכסוך ישן בין שתי משפחות, וכעת אנו מנסים למצוא עדים לרצח". אחד מבני משפחת הצעיר שנורה למוות, רצח לפני שלוש שנים את אחד מבני המשפחה השנייה ומאז אירעו מספר אירועי אלימות בין הצדדים, בניסיון לנקמת דם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully