וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטים מאיימים להחריף המחאה: "המדינה תרעד"

גלעד גרוסמן

29.12.2010 / 9:25

פרקליטי המדינה שוקלים להחריף "באופן קיצוני" את צעדי מחאתם, אם לא יתקבלו דרישותיהם לשיפור תנאי עבודתם. במקביל, בג"ץ ידון היום בעתירות לסיום שביתת הפרקליטים

שביתת הפרקליטים מעלה הילוך: ארגון פרקליטי המדינה הודיע הבוקר (רביעי) כי הוא שוקל להחריף "באופן קיצוני" את צעדי מחאתו. לדברי גורם בארגון, אם הצעדים ייצאו לפועל - "המדינה תרעד".

בארגון הסבירו שהמתווה לסיום השביתה שמציע אתמול מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי, מהווה צעד אחורנית לעומת ההצעות האחרות שכבר עלו על שולחן המשא ומתן בין הצדדים. "אנחנו מוכנים ללכת לבורר, אבל לא בתנאי פתיחה פחות טובים ממה שכבר סוכם עליהם בעבר", מסר ארגון הפרקליטים.

גבאי הגיש אתמול לראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצעה לפיה תהיה עלייה של 12% בשכר הפרקליטים, כאשר 8% מתוכם יהוו תוספת למשכורות ו-4% יכללו הוצאות רכב וטלפון. הפרקליטים אמרו הבוקר כי לא מדובר בתוספת אמיתית של 8% למשכורות, אלא בתוספת של תקנים לארגון.

הפרקליטים הוסיפו שבישיבה שנערכה בינם לבין האוצר בשבוע שעבר אצל יושב ראש ההסתדרות, עופר עיני, סוכם כבר בין הצדדים על כך שייקבלו את התוספת העומדת על 12% וכן תוספת למשכורת בגובה של 6% וחצי, אשר ניתנה לכל עובדי המגזר הציבורי. המשא ומתן התפוצץ בעקבות דרישה נוספת מצד הפרלקיטים לעוד עלייה בשכר של כ-5%.

היום בצהריים יתקיים דיון בבג"ץ על שתי עתירות שהוגשו בדרישה בדרישה לסיים את השביתה ולקבל את התנאים שדורשים הפרקליטים. בארגון אמרו כי לאחר הדיון ידונו בהחרפת צעדיהם באופן קיצוני על מנת להשיג את מטרותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully