וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מכתב הרבנים: "מלשינון" למוכרי דירות לערבים

12.12.2010 / 20:08

ארגון "להב"ה" שהוקם "למניעת התבוללות" פתח "קו חם" בו ניתן לדווח על אזרחים שמכרו בתים לערבים. "נפרסם רשימה שחורה ונפעל למנוע את אסון ההתבוללות", מסרו

משטרה חשאית אזרחית קמה בישראל: ארגון "להב"ה", המגדיר עצמו כ"ארגון למניעת התבוללות בארץ הקודש", פתח "מלשינון" טלפוני בו הוא קורא לאזרחים לדווח על בעלי דירות שמוכרים או משכירים את נכסיהם לערבים. לדברי אנשי הארגון, לאחר שיאמתו את המידע, בכוונתם לפרסם באינטרנט את שמות בעלי הדירות, וכן יפיצו את שמותיהם ברבים. בארגון אומרים כי לאחר שהמידע יאומת, הם יפעלו "למנוע את האסון".

אנשי להב"ה פועלים בשנים האחרונות בעיקר בערים מעורבות, כנגד מקרים בהם מתחתנות נשים יהודיות עם גברים ערבים, ולא אחת אף פעלו להוצאה בכוח של נשים שעברו להתגורר בכפרים בגדה. "בכדי למנוע חיסול חשבונות, כמובן שנבדוק ונאמת כל מידע על בעל דירה שהשכיר או מכר לערבי", אומרים ראשי הארגון לוואלה! חדשות. "לאחר מכן נפרסם את הרשימה השחורה, והרכזים יפעלו בכל עיר לפי מה שנכון לעשות, הכל בהתאם לחוק. אנחנו רק נפרסם את השמות".

לדברי ראשי הארגון, הדרך מהשכרת דירה לערבי ועד להתבוללות הנה קצרה מאוד. "רק עכשיו אנחנו מטפלים בבחורה מאשדוד שהחלה לצאת עם ערבי שעבר לגור בעיר, ובשבוע שעבר החזרנו ליהדות שתי בנות מבאר שבע שהתאסלמו. ברגע שהערבי שוכר את הדירה, אחרי חודש הוא מביא לשם בחורה, והיא מביאה את החברה שלה והם יודעים לפנק, ומכאן ועד חתונה הדרך קצרה. לצערנו אנשים עיוורים ולא רואים את זה, אבל השכרת או מכירת דירות לערבים היא דרך בטוחה להתבוללות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully