וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי המתלוננת נגד בר לב: "מתעללים בה"

איילה חננאל

21.11.2010 / 15:52

לדברי מקורבים לא' שהגישה תלונה נגד ניצב בר לב בטענה כי התעלל בה מינית התקשורת מעבירה את א' מסכת עינויים. "איזה מסר זה שולח לנשים אחרות?"

מקורבי א' שהתלוננה כנגד ניצב אורי בר לב התייחסו היום (ראשון) לפרשה. מקורב ל-א' אמר כי "מדובר באישה חזקה, אינטיליגנטית ,דוקטור במקצועה, שעברה מסכת של תקיפה, התצעללות והשפלות מצד חגי פלג, אשר נגדו הגישה תלונה שבעקבותיה התפטר. היה זה פלג שפנה למח"ש ולחץ על פתיחת החקירה נגד בר לב". לדברי המקורבים, "האישה הזו עברה מסכת התעללות, אך בזה התקשורת לא מתעסקת והפכו את זה לדיון בקרב על המפכ"לות".

המקורבים מתחו ביקורת חריפה על התנהלות התקשורת בנושא ואמרו כי "במקום להתייחס למציאות הקשה ששררה במשרד לביטחון פנים, התקשורת נוברת בחייה הפרטיים ופועלת על פי סטריאוטיפים כאשר היא מפרסמת רומן לא רלבנטי מעברה. נשאלת השאלה למה לא מפרסמים גם רומנים שניהלו בר לב ופלג". לדברי המקורבים "היא התלוננה נגד פלג כי לא היתה לה ברירה ולא יכלה לעמוד יותר במעשי התקיפה שלו והיא המומה מהעוצמה בה התפוצצה הפרשה בתקשורת".

המקורבים אמרו כי "דרך הסיקור של הפרשה נותנת יותר מכל מענה לשאלה: 'למה לא התלוננה קודם'. ההתעסקות בחייה הפרטיים בצורה כה מעוותת שנועדה להציג אותה כמתלוננת סדרתית". המקורבים אמרו כי "התקשורת צריכה לשאול את עצמה: אם זה מה שעוברת אישה שמתלוננת על תקיפה בעמדה בכירה מה תחשוב אישה שנפלה קורבן למעשים דומים ורואה את מסכת ההשפלות שמעבירים את א' מעל דפי העיתון. מעבירים כאן מסר חד משמעי שלנשים לא כדאי להתלונן במשטרה".

א' הגישה תלונה נגד ניצב אורי בר לב הנחשב לאחד המועמדים לתפקיד המפכ"ל בטענה כי זה תקף אותה מינית. היועץ המשפטי לממשלה הורה בתגובה לשר לביטחון פנים להקפיא את הליך מינוי המפכ"ל עד לחקירת הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully