וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה בת 27 נורתה למוות במכוניתה בלוד

אורי ערן ואריאל נוי

5.10.2010 / 1:08

צעירה בת 27 נורתה למוות בידי אלמונים במכוניתה, סמוך למסילת הרכבת בלוד. צוות מד"א פינה אותה במצב אנוש לבית החולים, שם נקבע מותה. בשעת הירי הייתה ברכב בתה בת השמונה של הנרצחת שנפצעה קל, כנראה משברי זכויות

אישה בת 27 נורתה הלילה (שלישי) למוות בידי אלמונים בעת שהייתה במכוניתה, סמוך למסילת הרכבת ברחוב הלן קלר בלוד. צוות של מד"א איילון פינה אותה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא בראשון לציון, שם נקבע מותה. שמה של הנרצחת הוא אמל חלילי, תושבת לוד. ימ"ר מרכז של המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

שלומי שגיא, דובר מרחב מרכז של המשטרה שהגיע לזירת האירוע, אמר לוואלה! חדשות, כי "יש פה כרגע כוחות בפיקוד סגן מפקד המחוז. מה שידוע בשלב זה הוא שקצת אחרי חצות נפתח ירי לעבר רכב מסוג מאזדה שהיה נהוג בידי אישה. כתוצאה מהירי האישה נפצעה קשה. היא פונתה לאסף הרופא ושם נקבע מותה".

שגיא הוסיף כי "ברכב היו גם בתה בת השמונה של האישה, וכן אחיה. הוא מתוחקר כעת בתחנה, והבת פונתה לבית החולים אסף הרופא, לאחר שנפצעה כנראה משברי זכוכיות". עוד אמר שגיא כי הרקע למעשה הינו פלילי, אך ציין כי "אנחנו רק בתחילתה של חקירה".

זהו המקרה השני בתוך פחות מיומיים בו אדם נורה למוות בעיר לוד: ביום ראשון נורה למוות גבר בכיכר השוטר בלוד, סמוך לבניין העירייה. בתו בת ה-17 ישבה לצדו במכונית, אך לא נפגעה. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום. הירי בוצע בצומת הרחובות הרצל והחשמונאים בעיר, סמוך מאוד לעיריית לוד, והדי הירי נשמעו גם בבניין העירייה עצמו. ראש העירייה, אילן הררי, שמע את היריות במהלך ישיבה בלשכתו. הוא מיהר למקום, ניסה לטפל בפצוע ולהרגיע את בתו.

מחקירה ראשונית עלה, כי הגבר שנורה הוא סאמי חיג'אזי, תושב לוד בן 41 שאינו מוכר למשטרה בכעל עבר פלילי. הוא נורה בראשו מרכב חולף בזמן שישב בו יחד עם בתו. לאחר שטופל במקום הוא הועבר במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו. לפי ההערכות, הרקע לאירוע הוא פלילי ונערכים חיפושים אחרי היורים שנמלטו מהמקום והרכב ממנו בוצע הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully