וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 חודשי מאסר למורה לשעבר שניהל בית בושת

איילה חננאל

26.8.2010 / 14:31

בית המשפט גזר עשרה חודשי מאסר בפועל על מיכאל פראבר מפתח תקווה, שהורשע בניהול בית בושת שהעסיק גם קטינה. השופטת: "יש להכביד בעונשם של המנצלים קטינות לעיסוק במעשי זנות"

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר היום (חמישי) עשרה חודשי מאסר על מיכאל פראבר, מורה לשעבר שהורשע בתחילת החודש בניהול בית בושת בעיר, שבו הועסקה גם קטינה. כמו כן גזר עליו בית המשפט שמונה חודשי מאסר על תנאי וקנס בגובה 5,000 שקלים.

בא כוחו של פראבר ציין שמדובר באדם בן 64, וטען כי אף שיש לו גיליון פלילי, ההרשעות המופיעות בו ישנות. יצוין כי לפראבר שש הרשעות קודמות בגין גניבה, זיוף, מרמה, משיכת המחאות ללא כיסוי, עדויות סותרות, ושידול לזנות בשנת 1978. כמו כן הדגיש הפרקליט, כי "איש לא כפה על הנשים שהועסקו במקום את העבודה במקום ואת הפעילות שבוצעה שם וכי יתר על כן, הן הוזהרו שלא לבצע במקום פעילות מינית".

מנגד, טען נציג הפרקליטות בדיון כי "התפיסה החברתית הראויה היא שזנות היא מצב של מצוקה וסרסרות לזנות היא ניצול של מצוקה זו. על כן משמדובר במעשים מעין אלה, על בתי המשפט להעדיף את האינטרסים הציבוריים על פני נסיבותיו של הנאשם".

השופטת עינת רון קבעה כי על בתי המשפט "להכביד בעונשם של אלה המנצלים קטינות לעיסוק במעשי זנות, בשל הפגיעה הקשה שיש בכך בקטינות אלה ובחברה כולה. על העונש להיות אף בגדר עונש מרתיע. עוד שקלתי את חלקו הפעיל של הנאשם בניהול המקום, ואת העובדה כי הנאשם הוא ששכר את שירותיה של אותה קטינה. מנגד שקלתי את גילו של הנאשם, ואת העובדה כי במקום לא הופעלה כפייה מסוג כלשהו על הנשים שהועסקו שם", ציינה השופטת בהחלטתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully