וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: דורסו של חשין נהג תחת השפעת סמים

4.7.2010 / 10:10

בדיון בהארכת מעצרו של טל מור מסרה משטרה כי הוא נהג תחת השפעת סמים כשדרס למוות את שניאור חשין. המשטרה תבקש להאשימו בהריגה, הפקרה ונהיגה תחת השפעת סמים

טל מור שדרס למוות את רוכב האופניים שניאור חשין סמוך למחלף קסם לפני כשלושה שבועות נהג תחת השפעת סמים, כך מסרה המשטרה במהלך דיון הבוקר (ראשון) על הארכת מעצרו בבית המשפט השלום בפתח תקווה. על פי הצהרת התובע שהוגשה לבית המשפט, המשטרה מבקשת להאשים את מור בן ה-26 מכפר ברוך בהריגה, הפקרה, החזקת סמים לשימוש עצמי ובנהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול. עם זאת, מסתמן כי אין כוונה להאשימו בשיבוש הליכי חקירה.

מעצרו של מור הוארך עד יום רביעי. תמי אולמן, עורכת דינו של מור, אמרה לוואלה! חדשות כי בכוונתה להמתין לכתב האישום, שיוגש ככל הנראה ביום רביעי, בכדי לראות את חומר הראיות בתיק.

גורמים במשטרה אמרו בשבוע שעבר כי מבדיקת מצלמות האבטחה בכביש 6 עולה כי מור נמלט במהירות של בין 130 ל-150 קמ"ש ממקום התאונה לאחר הפגיעה בחשין, כל זאת כאשר שמשת רכבו הקדמית מנופצת. לטענת גורמים במשטרה, הדבר מעיד על כך שמור היה מודע לכך שפגע במשהו וברח ממקום התאונה.

מור דרס למוות את שניאור חשין, בן 43 תושב תל אביב, בנו של שופט בית המשפט העליון בדימוס מישאל חשין. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. בבוקר התאונה נמצא חשין כשהוא מוטל בצד הדרך בכביש מספר 5, במפגש עם כביש 444. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. חשין היה בעליה של חברת תיירות וספורט אתגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully