וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל מור ברח מזירת התאונה ב-140 קמ"ש"

איילה חננאל

28.6.2010 / 0:07

גורמים במשטרה מסרו כי מבדיקת מצלמות האבטחה בכביש 6, בהן נהג טל מור שפגע והרג את שניאור חשין בתאונת פגע וברח, עולה כי הוא נהג במהירות של בין 130 ל-150 קמ"ש

גורמים במשטרה אמרו אמש (ראשון) כי מבדיקת מצלמות האבטחה בכביש 6 עולה כי טל מור, שהרג בתאונת פגע וברח את שניאור חשין, נהג במהירות של בין 130 ל-150 קמ"ש כל זאת כאשר שמשת רכבו הקדמית מנופצת, דבר אשר לטענת גורמי המשטרה מעיד על כך שמור היה מודע לכך שפגע במשהו וברח ממקום התאונה. בנוסף מסרו הגורמים כי בדיקות המעבדה שנערכו לו העלו כי נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול.

ביום חמישי עצרה המשטרה את מ', חברו של טל מור, אשר על פי החשד ייעץ לו לכסות את רכבו שניזוק לאחר שדרס למוות את רוכב האופניים שניאור חשין. כמו כן ביקש החבר ממור ללכת לישון מיד עם הגיעו לביתו. במשטרה מייחסים למ' עבירה של שיבוש הליכי חקירה.

מור עצמו חשוד שנמלט מזירת התאונה בצומת ירקונים בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי האחרון. אחר כך יצר קשר עם חברו וסיפר לו על שאירע. כעבור כ-12 שעות הוא הסגיר עצמו לתחנת משטרת חיפה. כשנשאל מור בחקירתו למה כיסה את שמשת הרכב, טען כי עשה זאת מכיוון שיש לו שכן הנוטה לשאול ולהתעניין בכל פרט בחייו והוא כיסה את השמשה כי רצה ללכת לישון ללא הפרעה.

עדכון ראשון: 20:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully